Navigation Navigation

محتوا محتوا

در پی دروغ پردازی رسانه های افراطی منتشر شد

صوت/نظر عارف در خصوص ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات و حمله به مطهری


در پی انتشار مصاحبه یزد رسا با عارف و موضع گیری وی که گفته بود: «ممنوع التصویری رئیس اسبق دولت اصلاحات تصمیم قضایی و لازم اجرا در رسانه ها است و اگر در رسانه ای تصویر ایشان درج شود مطمئنا خلاف کرده است.» موجی از دروغ پردازی توسط رسانه های افراطی اصلاح طلب در شبکه های مجازی آغاز شد که سایت یزد رسا علیرغم میل باطنی به منظور تنویر افکار عمومی، اثبات صداقت و اخلاق رسانه ای، فایل صوتی این مصاحبه را در معرض قضاوت مخاطبان قرار می‌ دهد.

 یزد رسا،

 

رئیس بنیاد ایرانیان در مصاحبه با یزد رسا برخورد سلیقه ای در اجرای قانون را برای کشور یک فاجعه دانست و گفت: اگر با ممنوع التصویری خاتمی در یک رسانه برخورد شد اما با عاملان ضرب و شتم علی مطهری برخورد نشود فاجعه در کشور رخ می دهد.
 

 

دکتر محمد رضاعارف در حاشیه افتتاح دفتر بنیاد ایرانیان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا بر نقش بنیاد های خیریه در توانمند سازی نیروهای این بنیاد تاکید کرد و اظهار داشت: تشویق افراد در کسب ، دانش‌ و مهارت‌های  درامد مستمر را برای بنیاد فراهم می کند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه پایبندی به قانون در روح و شاکله بنیاد ایرانیان جریان دارد ابراز داشت: با توجه به ممنوع التصویری رئیس اسبق دولت اصلاحات تصمیم قضایی است لازم اجرا در رسانه ها است واگر در رسانه ای درج شود مطمئنا خلاف کرده است.

 

وی برخورد  سلیقه ای در اجرای قانون را برای کشور یک فاجعه دانست و گفت: اگر با ممنوع التصویری خاتمی در یک رسانه برخورد شد اما با عاملان ضرب و شتم علی مطهری برخورد  نشود  فاجعه در کشور رخ می دهد.

 

رئیس بنیاد ایرانیان برخورد با  نماینده مردم تهران در مجلس را برخلاف تمام معیار های ارزشی و انسانی دانست و بیان کرد: افرادی که با باتوم به  نماینده مردم تهران  حمله می کنند، قانون گریزند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حرکت در حول محو ر قانون  و حذف نگاه سلیقه ای به مسائل  کشور،  موضع گیری ها و عمل هایمان مطابق با قانون باشد.

 

لینک دانلود صوت

انتهای پیام/ع






آخرین اخبار آخرین اخبار