Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله ناصری تاکید کرد

ضرورت دقت هنرمندان در تولید آثار هنری و نمایشی ویژه ایام الله دهه فجر


آیت الله ناصری با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دهه فجر در یزد خاطر نشان کرد: هنرمندان باید در تولید آثار هنری و نمایشی ویژه ایام الله دهه فجر دقت داشته باشند.

به گزارش یزدامروز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در جمع اعضای ستاد دهه فجر استان یزد، دهه فجر را یادآور تحول بزرگ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی دنیا دانست و گفت: انقلاب اسلامی بدون عنایت خداوند و رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت ملت ایران امکان پذیر نبود.

آیت الله «محمدرضا ناصری» توکل به خدا و وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت ایران در راستای ایجاد انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های متعدد رژیم سیاه طاغوتی علاقه مردم بود.

ناصری افزود: انقلاب الهی اسلامی ایران، انقلاب دگرگونی بشریت و قرار دادن مردم ایران و دیگر کشورهای مسلمان در مسیر تعالی انسانی بود و آشنایی انسان‌ها با ذات بشری و خوی الهی مهمترین دلیل دشمنی مستکبران جهان با انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمام اقشار مختلف جامعه موظفند مردم را با مفهوم واقعی انقلاب آشنا کنند چرا که ایجاد حرکت فرهنگی در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی،‌ به منظور درک صحیح انقلاب از ضروریات مراسمات دهه فجراست.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دهه فجر در یزد خاطر نشان کرد: هنرمندان باید در تولید آثار هنری و نمایشی ویژه ایام الله دهه فجر دقت داشته باشند.

ناصری استفاده از ظرفیت فضای مجازی را از ضرورت‌های تدوین شده در برنامه‌های دهه فجر دانست و ابراز داشت: در دهه فجر تمام مجالس باید به جلسات تبیینی دهه فجر تبدیل شوند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اعضای ستادهای دهه فجر مسیر مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌های این دهه را باز کنند چرا که  آشنا کردن نسل جدید با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف امام خمینی(ره) از مهمترین رسالت های مسئولان در مراسمات بزرگداشت دهه فجر است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قانون زندگی انسان؛ مسیری برای سالم زیستن بوده و انسان‌ها برای این که از گزند توطئه‌های شوم در امان باشند باید تابع هنجاری‌های رفتاری، دینی و اجتماعی باشند.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار