Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیرستاد امر به معروف استان یزد خواستار شد

ضرورت معرفی فرهنگ دینی مردم یزد به مسافران نوروزی


دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه، گفت: معرفی فرهنگ دینی مردم یزد به مسافران نوروزی، ملاک برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف در ایام نوروز است.

به گزارش یزدامروز؛ حجت الاسلام و المسلمین«محمد فخرالدینی» در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد معرفی کردن ارزش‌های دینی به نسل جدید را ضروری دانست و اظهار کرد: مسئولان از ایام نوروز که فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های فرهنگی است استفاده کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده ستاد امر به معروف ویژه ایام نوروز در یزد، گفت: ترویج ارزش‌های دینی و معرفی ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی مردم یزد به مسافران نوروزی از جمله برنامه‌های در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان است.

فخرالدینی فعال شدن بیش از پیش شوراهای امر به معروف ادارات استان در ایام نوروز را ضروری دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه به عزمی ملی و همتی گسترده نیاز دارد.

دبیرستاد دهه فجر استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد از جمله استان‌هایی در کشور است که بیشترین تعداد شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و همیشه در راستای حراست از فرهنگ شهدا تلاش می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که استان یزد در ایام عید میزبان بیشترین میزان گردشگران خارجی و مسافران نوروزی است، افزود: بیش از 60 هزار برشور و کارت پیام فرهنگی ویژه مسافران نوروزی توسط ستاد امر به معروف تهیه شده که در ایام نوروز بین مسافران توزیع می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وجود بستر فرهنگی مناسب در استان یزد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان باید سعی کنند با استفاده از بسترهای ایجاد شده بیشترین بهره فرهنگی را در راستای ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی در ایام نوروز ببرند.

انتهای پیام/

ایسنا
 






آخرین اخبار آخرین اخبار