Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد:

عملیات ساخت سازه بیمارستان کرونا در یزد امشب به پایان می رسد


سیدمحمد میرجلیلی گفت:تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می رسد.

سیدمحمد میرجلیلی در مصاحبه با خبرنگاریزدامروز؛ پیرامون آخرین وضعیت ساخت سازه بیمارستان کرونا در یزد گفت: تعهد شهرداری و مدیریت بحران این دستگاه ساخت سازه و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بود که از این حیث عملیات ساخت تا پایان امروز به اتمام می رسد.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری یزد افزود: اخیرا بحث تجهیز سازه مطرح شده که علی رغم اینکه تاسیسات زیر بنایی سازه اماده بهره برداری است اما در خصوص تامین تاسیسات برقی نظیر کولر گازی و ... با توجه به تعطیلی بانک ها و مراکز فروش این تاسیسات با مشکل روبرو شدیم.

میرجلیلی ابراز امیدواری کرد:تا چند روز آینده با در نظر گرفتن تمهیداتی خاص از سوی مسئولان بتوانیم کالاهای مورد نیازمان را تامین کرده و این سازه بیمارستانی را به بهره برداری برسانیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد در بخش دیگری از سخنانش از اجرای فاز دوم ضدعفونی گسترده شهریزد در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در فاز اول که به همت 150 نفر از بسیجیان وطلاب شهر یزد و با حضور بیش از 40 نفر از نیروهای اتش نشانی صورت گرفت تمامی معابر شهری و محلات، ضدعفونی و گندزدایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: البته ضدعفونی شهر امروز و فردا نیز همچون روزهای گذشته در بخش هایی از شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار