Navigation Navigation

محتوا محتوا

سرگرد مهدی رحیم زاده فرمانده انتظامی بهاباد شد

فرمانده انتظامی بهاباد منصوب شد/سرهنگ احمدی: وقوع بیشترین جرائم خشن استان از سوی اتباع بیگانه


طی مراسمی از تلاش ها و زحمات سرهنگ پاسدار حسین ثقفی فرمانده سابق نیروی انتظامی بهاباد قدردانی و سرگرد مهدی رحیم زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد، در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها که در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی بهاباد برگزار شد از تلاش ها و زحمات سرهنگ پاسدار حسین ثقفی فرمانده سابق نیروی انتظامی بهاباد قدردانی و سرگرد مهدی رحیم زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.
 
در این مراسم سرهنگ عطاء الله احمدی جانشین نیروی انتظامی استان یزد در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
سرهنگ احمدی به مسئله امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود : ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مهمترین کارهای نیروی انتظامی است و عملکرد خوب این نیرو موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می شود.
 
 
وی در خصوص وحدت وهمدلی و تعامل بین مردم و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت : تعامل بسیار خوب مردم و مسئولین باعث ایجاد همگرائی بیشتر در استقرار نظم و امنیت و بهره مندی و رضایتمندی عموم خواهد شد.
 
 
احمدی تصریح کرد : امنیت بدون تلاش و تعامل تمام ارکان جامعه میسر نخواهد شد و تمام تلاش نیروی انتظامی جلب رضایت مردم است.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد به اولویتهای کاری این نیرو در سال 94 اشاره کرد و افزود : با توجه به جلسه ای که چند روز گذشته خدمت عزیزان بودیم قرار است امسال چندین اولویت کاری را سرلوحه نیروی انتظامی قرار دهیم .
 
وی افزود پاره ای از این اولویت ها شامل بحث کویر و امنیت حوزه استحفاظی، بحث ترافیک، جلوگیری از سرقت و بحث پایش کویر و جلوگیری از خرده فروشان و همچنین بحث اتباع بیگانه است که این چند بند اولویت های کاری این نیرو در سال جدید است.
 
وی به مسئله ساکن شدن اتباع بیگانه به صورت مجاز و غیر مجاز در استان اشاره کرد و گفت : این مسئله دغدغه همه مسئولین استان است که بیشترین جرائم خشن را در سطح استان از اتباع غیر مجاز بیگانه انجام میدهند که ما باید به این مسئله توجه داشته باشیم و آنها را مد نظر قرار دهیم.
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه شهرستان بهاباد در سخنانی به دو روایت از حضرت علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: حضرت علی در این روایت به مسئله امنیت اشاره میکنند و می گویند هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست  زیرا امنیت شاخص اصلی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی خصوصا نیروی انتظامی است و امنیت یک امر وجدانی است که هیچ چیز نمی تواند به اندازه امنیت ارزش را نشان بدهد .
 
وی خاطر نشان کرد : اگر امنیت زبانی و عملی فراهم باشد شخصیت افراد محفوظ می ماند .
 
در این مراسم عباس اقبال فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان در سخنانی به خدمت به مردم اشاره کرد و افزود : امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا در راه خدمت به مردم و کسب رضایت الهی تلاش کنیم.
 
فرماندار بهاباد به وظیفه اصلی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت : وظیفه اصلی نیروی انتظامی بحث امنیت است که با کمک سایر مراجع ذیربط این مهم ترین نیاز مردم را تامین میکند خوشبختانه در کشور ما به طور اعم و در استان یزد خصوصا شهرستان بهاباد از امنیت بسیار خوبی برخورداریم.
 
به گفته فرماندار بهاباد در سال 93 با همت و تلاش همه عزیزان انتظامی و قضائی و امنیتی شاهد کاهش آمار جرائم ودر حقیقت ضد امنیتی بودیم وهمچنین کاهش سرقت که جای تشکر دارد.
 
وی گفت : اگر خواستنیم ضریب امنیتی بالا برود باید ادارات ما کار کنند و رضایت مردم را کسب کنند ضریب امنیتی ما بالا خواهد رفت.
 
در پایان فرماندار بهاباد خواستار توجه جدی به نیازها و امکانات این نیرو شد  و گفت : با توجه به موقعیت جغرافیائی که داریم امکانات این نیرو از همه لحاظ تجهیز شود و توجه ویژه ای به این نیرو بشود.
 
در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین ثقفی به ارائه گزارش عملکرد این نیرو در سال گذشته پرداخت و از تمامی مسئولین خصوصا فرماندار و امام جمعه شهرستان که با این نیرو همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.
 
در پایان جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تشکر و قدردانی از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار حسین ثقفی که در شهرستان کشیده اند قدردانی و سرگرد پاسدار مهدی رحیم زاده را به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهاباد معرفی کرد 
انتهای پیام/ع





آخرین اخبار آخرین اخبار