Navigation Navigation

محتوا محتوا

تئورسین خبره اصلاح‌طلبان:

فریب بازی مذاکره‌خواهی آمریکا را نخوریم


مذاکره ابزار تبلیغاتی ترامپ است، ترامپ می‌خواهد یا به زور ایران را پای میز مذاکره بکشد یا ثابت کند که ایران چون مذاکره نمی‌کند، مستحق مقابله بلکه جنگ است.

به گزارش یزدامروز، محمد قوچانی تئورسین خبره اصلاح‌طلبان و اصلی‌ترین چهره رسانه‌ای این جریان، در یادداشتی در روزنامه سازندگی به تحلیل سفر روحانی به نیویورک پرداخت.

وی در بخش‌هایی از این یادداشت به واقعیت‌های حاکم بر فضای سیاسی داخل و خارج ایران اعتراف می‌کند و مذاکره با آمریکا را فریب و بازی تبلیغاتی ترامپ عنوان می‌کند.

قوچانی آورده است: صلح‌گرایان تخیلی فکر می‌کنند با تسلیم ایران، صلح به دست می‌آید، اما این روشنفکران از تجربه معمر قذافی در لیبی عبرت نگرفته‌اند که صنعت هسته‌ای لیبی را سوار بر کشتی کرد و عملا این کشور را در معرض براندازی و فروپاشی قرار داد.

وی تأکید کرده است: مقاومت ما را به جایی رسانده است که دونالد ترامپ اعلام می‌کند حاضر است پای سخن روحانی درباره طرح صلح هرمز بنشیند و به ائتلاف امید در منطقه، امید می‌بندد.

قوچانی با بیان اینکه فریب بازی مذاکره‌خواهی آمریکا را نخوریم و فکر نکنیم به محض مذاکره مشکل حل می‌شود، نوشته است: مذاکره ابزار تبلیغاتی ترامپ است، ترامپ می‌خواهد یا به زور ایران را پای میز مذاکره بکشد یا ثابت کند که ایران چون مذاکره نمی‌کند، مستحق مقابله بلکه جنگ است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار