Navigation Navigation

محتوا محتوا

همراه با شهدای تفت/شهید محمدعلی فیضی:

مبادا شعار «مرگ بر آمريکا»و«مرگ بر اسرائيل»يادتان رود


وصیت نامه این شهید بزرگوار حال وهوای امروز را به خوبی توصیف می کند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، دانش‌آموز شهيد «محمدعلي فيضي» فرزند عباس و ربابه فاتحي در یکم مرداد ماه سال 1345 دیده به جهان گشود.

این شهید بزرگوار در شهريور ماه 1361 به جبهه‌هاي جنوب اعزام شد و در یازدهم آبان ماه همان سال  در جريان عمليات محرم در منطقه موسيان بر اثر اصابت تركش به قلب كوچكش به فيض شهادت نايل آمد و در جوار بهشتیان جاي گرفت .

 

وصیت نامه این شهید بزرگوار حال وهوای امروز را به خوبی توصیف می کند.

 

وی در قسمتی از وصیت نامه خود نوشته است: درود بر تمامی مستضعفين روی زمين که رهبرشان خمينی بت شکن است سلام بر اين امام مبارز سلام بر تمامی پيروان خط امام سلام ای مادر و پدر عزيزم اکنون که به خواست خداوند تبارک و تعالی توفيق آن را نمودم تا در ميدان امتحان الهی راه يابم اميدوارم در اين راه فاتح ، شاد و مسرور و در بازگشت با قلبی آکنده ازشادی و نوای پيروزی بر لبانم به آغوشتان باز گردم انشاء الله .پيروزی بر لبانم به آغوشتان باز گردم انشاء الله .

 

 پدر و مادر عزيز شما با فرستادن من به جبهه قدم بزرگی در راه اسلام برداشتيد اسلام فعلاً خون می خواهد و اين مائيم که بايد برای اين انقلاب خون بدهيم و شما وظيفه داريد که رهرو راه شهيدان باشيد و راه اين شهيدان را ادامه دهيد .

 

و حالا روی سخنم با شما افرادی است که در مساجد فعاليت می کنيد از خط امام که همان خط الله است بيرون نيائيد و فعاليت کنيد کوشش کنيد که اين انقلاب را ياری کنيد اين را خودتان هم ميدانيد که شماها در مقابل خون شهدا مسئول هستيد و وظيفه داريد که راه شهيدان را ادامه دهيد حتی اگر بايد جانتان را نثار کنيد اين کار را بکنيد زيرا هر چه برای اسلام کار کنيد کم کرده ايد يک مسئله مهم اينکه اخلاق اسلامی را رعايت کنيد که در کوچه و بازار الگو باشيد تا بتوانيد با همين سلاح دشمنان انقلاب را نابود کنيد .

 

می بينم که رهبر کبير انقلاب روی اين مسئله که مساجد بايد حفظ شود خيلی تأکيد دارند پس اگر ما خود را مقلد امام بدانيم بايد اوامر اين مرد دلسوز را با جان و دل بپذيريم و به آن عمل کنيم .

ديگر عرضی ندارم فقط اين شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل يادتان نرود و شعار اصلی « خدايا خدايا تا انقلاب مهدی خمينی را نگهدار » از يادتان نرود .






آخرین اخبار آخرین اخبار