Navigation Navigation

محتوا محتوا

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله در جمع دانشجویان یزد

مجلس همسو با دولت خطرناک است


جانشین عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به جایگاه بسیار مهم مجلس به ویژه در زمینه نظارتی گفت: عده‌ای مجلس همسو با دولت می‌خواهند که این برای کشور خطرناک است

به گزارش یزدامروز ، سردار سید علیرضا ربیعی شب گذشته در گردهمایی دانشجویان بسیجی یزد در دانشکده پیراپزشکی با بیان اینکه مجلس هم در زمینه مسائل بین‌المللی و هم در زمینه مسائل داخلی و ملی باید تصمیم‌های مهمی بگیرد، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی و ملی را حل کنیم مگر اینکه مجلسی پویا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید از نمایندگانی که می‌خواهند چهار سال در مجلس حضور پیدا کنند، بخواهیم خدمتگزاری کامل داشته و جایگاه بسیار مهم مجلس را حفظ کنند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله یادآور شد: اکنون در آستانه انتخابات، دو جناح تشکیل شده و می‌خواهند مجلس با دولت ما همسو باشد و در مقابل مسائل مقاومت نکند که این می‌تواند برای کشور خطرناک باشد.

سردار ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تهدیدهایی انقلاب ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و تا زمان ظهور امام زمان (عج) این تهدیدها وجود دارد، عنوان کرد: بستر انتخابات بهترین بستر برای انقلاب‌های رنگین بوده که نمونه آن را در فتنه براندازی 88 شاهد بودیم.

وی با مروری بر جریان فتنه و دست‌هایی که این جریان را حمایت کردند، افزود: آن انتخابات تمام شد و اکنون نوبت به انتخابات 94 رسیده و باید مراقب باشیم زیرا عمق برخی فتنه‌ها بسیار زیاد است و فتنه 88 از آن دسته بود و به اندازه‌ای عمیق بود که بسیاری از بزرگان را چشم مردم انداخت.

سردار ربیعی تاکید کرد: وقتی حق و باطل با هم مخلوط می‌شود، بصیرت می‌خواهد که فتنه را دریافت و شناخت و اگر آگاهی و بصیرت کافی در این زمینه وجود نداشته باشد، معلوم نیست چه بلایی بر سر انقلاب اصیل می‌آید.

وی افزود: نخبگانی که امروز در اصلاحات آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، اوایل انقلاب می‌گفتند اگر مردم ما ببینند که مجلس ما به سمت آمریکا می‌کند، باید حمله کنند و مجلس را روی سر ما خراب کنند اما امروز سیاست‌های دیگری دارند.

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله یادآور شد: اگر نخبگان ما درست عمل می‌کردند و گام به گام همراه با رهبری پیش می‌رفتند، فتنه 88 پیش نمی‌آمد و بیداری اسلامی به طور قطع 15 سال زودتر اتفاق می‌افتاد.

سردار ربیعی ادامه داد: اگر بیداری اسلامی 15 سال زودتر در کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتاد، آمریکا و انگلیس و فرانسه این تجربه را پیدا نمی کردند که داعش را به وجود بیاورند و جان سوریه و لبنان بیندازند.

وی با عمیق خواندن فجایعی که در صورت موفقیت فتنه 88 رخ می‌داد، تصریح کرد: اگر فتنه 88 به پیروزی رسیده بود، داعش شکل نمی‌گرفت زیرا اصلا نیازی به داعش نبود.

سردار ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل اوضاع، جنگ‌ها و ارتباط سایر کشورها با ایران پرداخت و اظهار داشت: امروز مردم سوریه نیز باید بدانند که اگر دفاعشان را مردمی کردند، به پیروزی خواهند رسید.

وی همچنین با انتقاد از پنهان کردن حقیقت‌های انقلاب خاطرنشان کرد: چرا عده‌ای حقیقت‌های انقلاب مانند قطعنامه 598 را سانسور می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به گوش مردم برسد و آنگاه دیدگاه افراد به برخی از مسائل، وابسته با میزان آگاهی آنها تغییر می‌کند و حتی ممکن است آرمان‌های آنها را تغییر دهد.

فارس/






آخرین اخبار آخرین اخبار