Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون اجرایی سپاه الغدیر:

مدل بسیج راهگشا است


معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد بابیان‌اینکه بسیج مدلی راهگشا در هر زمینه‌ای است گفت: در سال 1358 پدیده‌ای به نام بسیج متولد شد که با تجزیه و تحلیل و یادآوری خدمات بسیج می توان به اهمیت این پدیده پی برد.

به گزارش یزدامروزبه نقل از یزدندا؛ معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد در جمع بانوان بسیجی با بیان اینکه بسیج مدلی راهگشا در هر زمینه‌ای است گفت:  در سال 1358 پدیده‌ای به نام بسیج متولد شد که با تجزیه و تحلیل و یادآوری خدمات بسیج می توان به اهمیت این پدیده پی برد.

علی استادی اظهار کرد: در قائله‌های اول انقلاب در شهرهای مختلف کشور، در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در فتنه‌های مختلف در زمان‌های متفاوت از جمله سال‌های 78 و 88 بسیج بود که توانست با حضور پر رنگ خود در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کند و انقلاب اسلامی را حفظ کند و بسیج در عرصه‌های سازندگی و اقتصادی هم موفق بوده است.

وی افزود: بسیج مختص مرزهای ما نیست و امروز مدل بسیج در کشورهای لبنان، عراق، سوریه و یمن موجب پیروزی هر چه بیشتر مردم این کشورها در برابر دشمنان اسلام شده است.

استادی اذعان کرد: دلیل پیروزی مدل بسیج تکیه بر نیروی ایمان و توکل است، نیرویی به اسم اعتقاد همواره بسیجیان را یاری کرده است.

وی عنوان کرد: هر جا به غیر از نیروی بسیج تکیه کردیم شکست خوردیم و تجربه نشان داده تکیه بر نیروهای توانمند مردمی جواب خواهد داد.

در پایان از دختران نمونه حوزه بنت‌الهدی تجلیل و به رسم یابود به دخترات حاضر در جشن هدایایی از طرف حوزه اهدا شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار