Navigation Navigation

محتوا محتوا

موسوی بیوکی:

مذاکره با آمریکا هیچ مفهومی ندارد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس درپنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: مذاکره با آمریکا هیچ مفهومی ندارد و نباید به این مسئله امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی عصرامروز درپنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: ثمره چهل‌ساله خدمات انقلاب اسلامی با رسالت مسئولین به ثمر می‌رسد و این ثمره بایستی به نحو مطلوب به نسل آینده منتقل شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس رسالت به ثمر رساندن انقلاب توسط مسئولین را وظیفه‌ای بر پایه دین‌داری عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این مهم به سرانجام برسد رضایت مندی را به وجود خواهد آورد.

موسوی با اشاره به اینکه  امروزه مردم گرایشی به حزب و گروه خاصی ندارندگفت: تمام دغدغه مردم شرایط اقتصادی جامعه است که در این زمینه باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا این مشکلات تأثیری در روند انقلاب نداشته باشد.
وی افزود: در شرایط کنونی دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی به کار گرفته که در این زمینه بایستی تولیدات رسانه‌ای بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد و با انعکاس خبری در بدنه مردم بر دشمن غالب و اهداف دشمن را سرکوب کرد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به عجز آمریکا از جنگ نظامی با جمهوری اسلامی گفت: دشمن می داند که کشورمان ازلحاظ نظامی از اقتدار لازم برخوردار است؛ بنابراین برای دستیابی به اهداف خویش از جنگ روانی استفاده کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
موسوی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی اساسی‌ترین عامل پایداری نظام، تبعیت از ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: در حقیقت نبایستی اجازه داد تا به ولایت‌فقیه لطمه‌ای وارد شود که در غیر این صورت این لطمه گریبان‌گیر همگان خواهد شد.
وی وحدت را عامل دیگری برای پایداری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی جوانان بایستی نسبت به حوادث انقلاب توجیه شوند و در این مسئله نبایستی کوتاهی صورت گیرد.

موسوی تاکید کرد: مذاکره با آمریکا هیچ مفهومی ندارد و نباید به این مسئله امیدوار بود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار