Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مردم امروز دارند نتیجه عملکرد کسانی که در سال 88 دنبال تصاحب قدرت بودند را حس می‌کنند


پژمانفر با اشاره به حضور برخی از اعضای ستاد انتخاباتی و حامیان سران فتنه در مدیریت‌های فعلی کشور، عنوان کرد: مردم دارند نتیجه حضور چنین افرادی در مدیریت کشور را حس می‌کنند و دارند به وضوح لمس می‌کنند که آن مسیر نتیجه‌اش کوچک شدن سفره مردم شد.

به گزارش یزدامروز؛نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه تاریخی و عزت‌آفرین 9 دی، گفت: فتنه سال 88 به شدت باعث شد که کشور از مسیری که با سرعت داشت پیش می‌رفت، متوقف شود و با وجود آنکه ما در دیپلماسی بین‌المللی توانسته بودیم شرایط مناسبی به دست آوریم، فتنه موجب تحریم‌ها علیه کشورمان شد.

وی افزود: مردم ما فراموش نمی‌کنند که چگونه در آن دوران عوامل فتنه با عوامل معاند خارج از کشور هماهنگ بودند و با این هماهنگی شرایطی را در کشور ایجاد کردند که موجب شد فعالیت‌های جاری کشور متوقف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست برخی عوامل فتنه از بیگانگان جهت تحریم ایران، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و سختی‌های امروز ریشه در همان فتنه ۸۸ دارد و اگر فتنه اتفاق نمی‌افتاد و اگر کسانی که زمانی ادعای مردم‌داری و حمایت از مردم داشتند در سال 88 مقابل مردم صف‌آرایی نمی‌کردند قطعا امروز در کشور شرایط بهتری داشتیم.

پژمانفر با اشاره به حضور برخی از اعضای ستاد انتخاباتی و حامیان سران فتنه در مدیریت‌های فعلی کشور، عنوان کرد: کسانی که در سال 88 دنبال قدرت بودند و برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری هزینه‌های هنگفتی را بر مردم تحمیل کردند، بخش زیادی‌شان امروز در دولت مسئولیت دارند و مردم دارند نتیجه حضور چنین افرادی در مدیریت کشور را حس می‌کنند و دارند به وضوح لمس می‌کنند که آن مسیر نتیجه‌اش کوچک شدن سفره مردم و همچنین مواجه شدن مردم با مشکلات داخلی و خارجی بیشتر شد.

وی اضافه کرد: به هر حال در سال 88 شاهد این اتفاقات بودیم و البته این رخدادها موجب شد تا بلوغی در جامعه ایجاد شود و کشور را واکسینه کرد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار