Navigation Navigation

محتوا محتوا

نوه شهید صدوقی:

مردم درصحنه و پشتیبان نظام و انقلاب هستند


نوه شهید صدوقی گفت: اکنون پس از گذشت 40 سال از استقرار نظام و علی‌رغم توطئه‌های مختلف دشمنان این حضور مردم گواه یک مطلب است و آن اینکه مردم درصحنه و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش یزدامروز؛حجت‌الاسلام محمد صدوقی در حاشیه رزمایش بزرگ اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (2) گفت: تک‌تک ما وظیفه‌داریم تا در حد توان در حفظ و نگه داشت این انقلاب که ثمره خون شهداست بکوشیم و این مهم‌ترین دلیل حضورم در این رزمایش بود.

وی مهم‌ترین پیام حضور مردم در این رزمایش را حمایت و پشتیبانی از نظام دانست و گفت: اکنون پس از گذشت 40 سال از استقرار نظام و علی‌رغم توطئه‌های مختلف دشمنان این حضور مردم گواه یک مطلب است و آن اینکه مردم درصحنه و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

نوه شهید صدوقی، با اشاره به این فرمایش امام راحل که بسیج لشکر مخلص خداست اظهار داشت: این لشکر خدا نشان داده که به‌تناسب زمان هرکجا که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند و این حضور درزمینهٔ محرومیت‌زدایی بسیار پررنگ است.

صدوقی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی یکی از وظایف حکومت اسلامی است و بسیج می‌تواند به‌عنوان یک بازوی توانمند حکومت اسلامی این نقش را ایفا کند.

وی وظیفه مسئولان در جنگ اقتصادی را برنامه‌ریزی صحیح مطابق با اقدامات دشمن عنوان کرد و گفت: مسئولان باید برنامه‌های خود را به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانند آنان را باسیاست‌های خود همراه سازند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار