Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله ناصری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد:

مسئولان باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند/حضور حداکثری مردم در انتخابات نتیجه مدیریت رهبر انقلاب بود


آیت‌الله ناصری با تأکید براین نکته که مسئولان ما باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند و در تثبیت اخلاق و سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه کوشا باشند تصریح کرد: این پست و مقام‌های دنیا هدف نهایی زندگی بشر نبوده و غایت کمال بشر، دین‌مداری، حرکت درراه خدا و بندگی اوست.

 به گزارش یزدامروز به نقل از یزدرسا؛ آیت‌الله ناصری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنانهاده شده که البته اسلامیت آن بااهمیت‌تر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: جمهوریت با اسلامیت کامل می‌شود و ازآنجاکه نظام ما بر اساس اسلام، آیات قرآن، دستورات پیامبر (ص) و هدایت‌های امام راحل و رهبری معظم شکل‌گرفته باید به سمت اسلامیت حرکت کنیم.

آیت‌الله ناصری با تأکید براین نکته که مسئولان ما باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند و در تثبیت اخلاق و سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه کوشا باشند تصریح کرد: این پست و مقام‌های دنیا هدف نهایی زندگی بشر نبوده و غایت کمال بشر، دین‌مداری، حرکت درراه خدا و بندگی اوست.

وی در ادامه خطاب به مسئولان نظام بیان کرد: اسلامیت نظام اصل نظام بوده و جمهوریت مقدمه و در کنار آن است بنابراین باید جامعه و مردم را نسبت به عشق و امید به خدا امیدورارکنیم نه اینکه امید را در نگاه به غرب و شرق بدانیم.

امام‌جمعه یزد با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در طول سی‌وهشت سال عمر انقلاب اظهار داشت: در این سال‌ها دشمنان با صرف هزاران میلیارد دلار و بهره‌گیری از تمامی امکانات تلاش کردند تا جمهوری اسلامی را شکست بدهند که با خواست و اراده خداوند و درایت و مدیریت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه ملت در همه عرصه‌ها، تمامی توطئه با شکست مواجه شده است.

ناصری به حضور باشکوه مردم در انتخابات اخیر هم اشاره کرد و ابراز داشت: اگر هدایت‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نبود و مردم این‌گونه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نمی‌کردند معلوم نبود دشمنان قسم‌خورده نظام چه نقشه‌هایی برای این کشور می‌کشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای گران‌قدر عملیات بیت‌المقدس اضافه کرد: صدامیان بر روی خرمشهر حساب ویژه بازکرده بودند و باوجوداینکه تمام سرمایه خود را برای حفظ این شهر گذاشته بودند و علی‌رغم تدابیر سخت نظامی اعم از سیم‌های خاردار و مین‌گذاری مناطق، رزمندگان اسلام توانستند با توکل به خدا و با هدایت‌های امام (ره) و فنون نظامی پیچیده آنان را شکست داده و خرمشهر را آزاد کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور آمریکا در عربستان و خرید میلیاردها دلار سلاح و مهمات توسط این کشور اظهار داشت: آنان باید به آمریکائی‌ها التماس کنند و سلاح بخرند اما جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و مقاومت مردم امروز در صنعت دفاعی خودکفا بوده و نیازهای نظامی خود را، خود می‌سازد.

انتهای پیام/ح





آخرین اخبار آخرین اخبار