Navigation Navigation

محتوا محتوا


مظلوم نمایی «سفید» با تریبون شورای پنجم! +صوت


کاش رئیس شورای شهر حالا که ماجرای حکم دادگاه علیه وی آن هم به جرم نشر اکاذیب را اعلام کرده، جزئیات این حکم را هم اعلام می کرد تا از سوی برخی مصادره به مطلوب نشود!

به گزارش یزدامروز،‌ چندی پیش غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد در جلسه علنی از شروع پیگری حقوقی و شکایت از برخی منتقدین توسط این شورا پرده برداشته بود. البته این موضوع عجیبی نیست، اگر رئیس یا برخی از اعضای شورا معتقدند در حق آنها ظلمی شده حق دارند، شکایت کنند و داد خود را بستانند. اما عجیب اینجاست که گویا ریاست شورا این حق را برای فرد دیگری قائل نیست.

موضوع از آنجا شروع شد که یک شهروند عادی از رئیس شورا به خاطر اتهام زنی به او شکایت کرده و گویا دادگاه نیز به نفع وی رای داده است. در مقابل اما سفید به این استفاده از حق قانونی و البته حکم دادگاه (که آن هم بدوی بوده و می توان درخواست تجدید نظر داد) از تریبون شورای شهر واکنش نشان داد.

گویا وی فراموش کرده که شهروند یزدی از شخصیت حقیقی وی شکایت کرده و سفید حق ندارد از جایگاه حقوقی و با هزینه بیت المال به این شکایت پاسخ دهد. البته این فراموشی مسبوق به سابقه نیز هست، مثلاً قبل از او هم مدیری بود که فراموش کرده بود نباید با بودجه بیت المال انتخاب فرهمند به عنوان شهردار یزد تبریک بگوید!

کاش رئیس شورای شهر حالا که ماجرای حکم دادگاه علیه وی آن هم به جرم نشر اکاذیب را اعلام کرده، جزئیات این حکم را هم اعلام می کرد تا از سوی برخی مصادره به مطلوب نشود!

گفتنی است این اقدام سفید قبلا نیز مسبوق به سابقه است و او در جلسه ای دیگر آن گونه که یزدپرس مدعی شده بود از وقت بیت المال ادعاهای مطرح شده در  برنامه پايش در خصوص موسسه جوادالائمه را تکذیب کرده بود و هیچکدام از اعضای شورای شهر در صحن علنی به این صحبت ها اعتراض نکرده و نپرسیده بودند این صحبت ها چه ربطی به شورای شهر دارد؟!

انتهای پیام/س*



Loading the player...



آخرین اخبار آخرین اخبار