Navigation Navigation

محتوا محتوا


ممانعت حراست از ورود عکاسان و خبرنگاران به کارخانه ارج


در حالی که مسئولین مدعی شده اند انبارهای کارخانه ارج از محصولات پر است، خبرها حاکی از بازگشتی بودن این محصولات بوده و این کالاها به خاطر معیوب بودن به کارخانه عودت داده شده اند.

به گزارش یزدامروزبه نقل از راه دانا؛ طی روزهای گذشته خبر تعطیلی، کارخانه ارج، اولین کارخانه لوازم خانگی کشور، در شبکه های مجازی و رسانه ها منتشر  و دنبال آن عکس هایی از خوابیدن خط تولید این کارخانه منتشر شد.

 

در ادامه این ماجرا مسئولین مربوطه و همچنین برخی از مسئولین مرتبط با فعالیت کارخانه های داخلی این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند به زودی بیانیه ای جهت رد این اخبار منتشر می کنند.

 

در همین رابطه صبح امروز خبرنگاران و عکاسانی جهت تهیه خبر و عکس از خط تولید این کارخانه به کارخانه ارج مراجعه کردند که تا کنون به خاطر مخالفت مسئولین کارخانه ارج و همچنین ممانعت حراست نتوانستند وارد کارخانه شوند.

 

کارخانه ارج یک سال است که دیگر فاقد خط تولید بوده و به نظر می رسد مسئولین به خاطر افشا نشدن این موضوع اجازه ورود خبرنگاران و عکاسان به این کارخانه را نداده‌اند.

 

اطلاعات خبرنگار دانا حکایت از آن دارد که از شهریور ماه سال گذشته تا کنون هیچ یک از محصولات ارج تولید نشده و کارخانه بزرگ ارج فاقد خط تولید است که در همین راستا اسفند ماه سال 94 تعداد 150 کارگر این کارخانه به خاطر نبود تولید، اخراج شده‌اند.

 

گفته می شود مسئولین این کارخانه ورقه های تولید کولر را به عنوان ضایعات به فروش رسانده اند،‌چرا که خط تولید کولر نیز در این کارخانه خوابیده است.

 

در حالی که «فرهاد حنیفی»، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در رد این خبر اعلام کرده بود این واحد تولیدی در دو سال اخیر نزدیک به 15 هزار کولر و بخاری تولید کرده و انبارهای این شرکت یک هزار دستگاه کولر و بخاری آماده فروش دارد، خبرها حاکی از تعطیلی این کارخانه طی  9 ماه گذشته دارد.

 

از طرف دیگر این محصولات که در انبارهای کارخانه ارج دپو شده‌است تولید یک سال گذشته نبوده و تمامی آنها کالاهای معیوبی است که به کارخانه بازگشت خورده است و هیچ یک از آنها قابل مصرف نیستند.

 

بر اساس این گزارش، انبارهای این کارخانه در حال حاضر پلمپ بوده و کسی حق ورود به این انبار ها را ندارد.



آخرین اخبار آخرین اخبار