Navigation Navigation

محتوا محتوا


موج واکنش کاربران فضای مجازی به غوغای حاتمی‌کیا


سخنان حاتمی‌کیا با موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی همراه شد و بسیاری از کاربران از این صراحت و صداقت وی استقبال کردند.

به گزارش یزدامروز، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته سینمای ایران شب گذشته و در جریان اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هنگام دریافت جایزه سیمرغ بهترین کارگردانی گفت: «من یک فیلمساز وابسته هستم و افتخار می‌کنم که برای نظام فیلم می‌سازم.» او همچنین از مسئولان سازمان اوج هم تشکر ویژه‌ای به‌عمل آورد و گفت: «افتخار می‌کنم که درباره شهدای مدافع حرم فیلم ساخته‌ام، افتخار می‌کنم که برای این فیلم از حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم.»

او با انتقاد از برنامه سینمایی هفت و مواجهه برخی از منتقدان تلویزیون با فیلم "به وقت شام" گفت: «من به تلویزیون اعتراض می‌کنم. وقتی تلویزیون می‌خواهد فیلم‌هایم را پخش کند، سی، چهل بار زنگ می‌زنند اما در تلویزیون این‌گونه با "به وقت شام" رفتار می‌کنند. من از مسئولان شبکه سه و شبکه دو اعتراضم را به خدا می‌برم که اشخاصی را دعوت می‌کند ازجمله همین آقای رشیدپور. اُف بر کسی که می‌گوید فیلم "به وقت شام کمدی است"!»

این سخنان حاتمی‌کیا با موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی همراه شد و بسیاری از کاربران از این صراحت و صداقت وی استقبال کردند. در ادامه واکنش برخی از کابران توئیتر را از نظر می‌گذرانیم:






آخرین اخبار آخرین اخبار