Navigation Navigation

محتوا محتوا

همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد؛

نخستین کارگاه «حمایت از توان‌افزایی زنان مدیر و مسئول استان یزد»


صبح امروز، همزمان با سراسر کشور اولین کارگاه حمایت از توان‌افزایی زنان مدیر و مسئول استان یزد شروع به کار کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدبانو، اولین کارگاه حمایت از توان‌افزایی زنان مدیر و مسئول استان یزد از همراه با سراسر کشور برگزار شد.

رقیه کرمانیان مدیر کل امور بانوان استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو، اذعان کرد: این طرح ملی بنا به پیشنهاد دفتر امور زنان وزارت کشور و معاونت رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده در دستور کار قرار گرفته که شامل 37 ساعت آموزش در قالب 12 ساعت حضوری و 25 ساعت غیر حضوری می‌باشد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها بر اساس سرفصل‌های توانمند‌سازی بانوان از قبیل سازوکارهاي نهادین و جایگاه زنان دراسناد، قوانین و برنامه‌هاي کلان جمهوري اسلامی ، توانمندسازي حقوقی و تحلیل عدالت جنسیت،آشنایی با جایگاه و سهم زنان دربرنامه‌هاي توسعه در حوزه زنان ارائه می گردد.

کرمانیان با اشاره به اینکه  در این کارگاه آموزشی 70 نفر از مدیران، مشاوران و کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای شهر یزد حضور دارند، اذعان کرد: این دوره از امروز آغاز و تا 27بهمن ماه ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم از این طریق بتوانیم سهم موثری در ارتقای دانش و مهارت‌های مدیریتی زنان مدیر و مسئول در استان برداریم و شاهد تحقق جایگاه واقعی بانوان در حیطه برنامه‌ریزی و توسعه استان باشیم.

انتهای پیام/ح

 






آخرین اخبار آخرین اخبار