Navigation Navigation

محتوا محتوا

بکی از جایگاه داران سوخت در یزد مطرح کرد

نصب نرم افزار رایانه ای؛ علت خاموشی چند ساعته جایگاه های سوخت


یکی ازجایگاه داران سوخت در شهر یزد دراین خصوص گفت: به دلیل نصب نرم افزار جدید یارانه ای در سیستم جایگاه های سوخت توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی،از ساعت03:30 بامداد امروز،تعدادزیادی ازجایگاه های سوخت سراسر کشورغیر فعال و درساعت 09:30 نیز این مشکل برطرف شده است.

امروز تعداد زیادی از جایگاه های سوخت سراسر کشور برای ساعاتی خاموش بوده و این در حالی است که هیچ اطلاع رسانی در این زمینه از طرف شرکت ملی پخش فراورده های نفتی صورت نگرفته و همین امر کافی بود تا بسیاری از مردم ساعت ها در این جایگاه ها سرگردان بمانند.

برای روشن شدن چند و چون ماجرا خبرنگار یزد امــــــروز به سراغ یکی از جایگاه داران شهریزد رفته و به بررسی موضوع پرداخته است.

یکی ازجایگاه داران سوخت در شهر یزد دراین خصوص گفت: به دلیل نصب نرم افزار جدید یارانه ای در سیستم  جایگاه های سوخت توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی،از ساعت03:30 بامداد امروز،تعدادزیادی ازجایگاه های سوخت سراسر کشورغیر فعال و درساعت 09:30 نیز این مشکل برطرف شده است.

علی عابدزاده  تاکید کرد: در حال حاضرتمامی جایگاه ها سوخت کشور برای سوخت رسانی به مردم آماده به کار بوده و مشکلی درجهت سوخت رسانی به مردم وجود ندارد.

گفتنی است سایت خبری - تحلیلی یزد امــــروز آماده دریافت توضیحات بیشترمسئولان شرکت ملی پخش فراورده های استان در این زمینه می باشد.






آخرین اخبار آخرین اخبار