Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

نظر وزارت اطلاعات و وزارت کشور برای انتصاب نجفی به شهرداری تهران منفی بود/ فشار ریاست جمهوری باعث صدور حکم شهردار شد


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در جریان انجام استعلامات لازم، وزارت اطلاعات و وزارت کشور با انتصاب نجفی به شهرداری تهران مخالفت کرده بودند و نظر مثبتی در این باره نداشتند.

به گزارش یزدامروز، ابوالفضل ابوترابی بیان کرد: در رابطه با اتفاقی که روز گذشته افتاد و آقای نجفی همسر دوم خودش را به قتل رساند باید گفت که انتصاب این فرد به عنوان پست شهرداری تهران هم حاشیه هایی را به همراه داشت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: در آن زمان و در جریان انجام استعلامات لازم، وزارت اطلاعات و وزارت کشور با انتصاب نجفی به شهرداری تهران مخالفت کرده بودند و نظر مثبتی در این باره نداشتند.

وی افزود: پس از انجام این مخالفت ها، آقای روحانی دو وزیر اطلاعات و کشور را به دفتر خود فراخواند پس از چند ساعت آن ها را مجاب می کند و یا به تعبیری تحت فشار می گذارد تا حکم نجفی صادر شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این کار آقای رئیس جمهور خلاف قانون و مصلحت بود و نباید این کار با پافشاری صورت می گرفت و متأسفانه باید گفت رئیس جمهور در این ماجرا طبق قانون عمل نکرد.

گفتنی است محمدعلی نجفی پیش از در سمت شهرداری تهران هم عملکرد مناسبی نداشته و در یک زمان حساس و به صورت غیرمنتظره استعفای خود را به شورای شهر تحویل می دهد که پیش از ابوالفضل ابوترابی گفته بود: واقعاً استعفای شهردار تهران در چنین زمانی جای سؤال و تأمل دارد؛ شورای شهر باید در خصوص این استعفاء نظر خود را اعلام کند.

انتهای پیام/

صاحب نیوز

محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران هفتم خرداد سال جاری خانم میترا اُستاد، همسر دوم خود را در منزل شخصی حوالی سعادت آباد با ضرب گلوله کشته و با مراجعه به آگاهی تهران به این عمل اعتراف کرد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار