Navigation Navigation

محتوا محتوا

یاد انقلاب دوم در یزد جان تازه گرفت

نفرت ‌از نظام ظلم و یزیدی آمریکا؛ کلام واحد امروز دارالعباده


راهپیمایی گرامی داشت یوم الله 13 آبان در یزد رآس ساعت 9 صبح امروز از دومسیر میدان شهید بهشتی به میدان امیرچخماق و تقاطع بعثت به میدان امیرچخماق با شعار «هیهات من الذله» آغاز شد.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد رسا، راهپیمایی گرامی داشت یوم الله 13 آبان در یزد رآس ساعت 9 صبح امروز از دومسیر میدان شهید بهشتی به میدان امیرچخماق و تقاطع بعثت به میدان امیرچخماق با شعار «هیهات من الذله»  آغاز شد.

حضور بی سابقه دانش آموزان، دانشجویان و نوجوانان از ساعات ابتدایی مراسم خیره کننده بود به طوری از ساعت ها قبل از شروع مراسم حضور خود را به اثبات رساندند.

اقشار مختلف مردم از جوان و پیر، مرد و زن در راهپیمایی روز 13 آبان یزد با حضورشان نشان دادند روحیه استکبارستیزی مصمم تر از گذشته در وجودشان متبلور است.

لحظاتی قبل از آغاز راهپیمایی 13 آبان در یزد

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» به عنوان شعار وحدت بخش ملت با ایمان یزد بلند از همیشه در راهپیمایی 13 آبان سر داده شد و پلاکاردهایی که بر افراز دستان دانش آموزان قلب صهیونیسم و تروریسم را نشانه رفته، زیباترین صحنه حماسی را در میدان امیر چخماق یزد ترسیم کرده است.

میدان شهدا/لحظاتی قبل از آغاز راهپیمایی 13 آبان دریزد

تصویری که از قیام دهم فروردین مردم یزد در ابتد ای تقاطع شهدا نصب شده، بیان می کند که هنوز بین ایمان، ایثار و شجاعت نسل امروز  با نسل اول انقلاب کوچکترین فاصله ای نیست و این راه تا به ابد ادامه خواهد داشت.

آیت الله مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان ضمن سخنرانی، جنایات و ظلم یزیدی آمریکای مستکبر را محکوم کرد و بر بیداری و حضور در همه عرصه های استکبارستیز را به مردم انقلابی یزد گوش زد کرد.

مردم یزد پرچم منحوس آمریکا و اسرائیل را در برابر دوربین عکاسان و رسانه ها به آتش کشیدند تا نفرت پایان ناپذیر خود را به گوش جهانیان و مدعیان حقوق بشر برسانند.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار