Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خواستار شد

نماز جماعت مدارس اولویت نخست ائمه جماعات قرار گیرد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید شرایط را در مدارس به گونه ای فراهم کنیم که نماز جماعت مدارس اولویت اول ائمه جماعات باشد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در مصاحبه با خبرنگاریزدامروز؛ با اشاره به اهمیت اقامه نماز در دین مبین اسلام و آشنایی نوجوانان و جوانان با این فریضه الهی بر لزوم پیگری حضور ائمه جماعات در مدارس تاکید کرد و گفت: باید شرایط را در مدارس به گونه ای فراهم کنیم که نماز جماعت مدارس اولویت اول ائمه جماعات باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان  یزد محور قرار دادن مساجد در فعالیت ها را از اولویت های این اداره کل اعلام کرد و افزود: در این راستا جلسات کمیته رسیدگی به امور مساجد به صورت مستمر برگزار و بازدید هفتگی از مساجد توسط روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

نجیمی با اشاره به ظرفیت های بالای موجود در بین مبلغین و مبلغات استان گفت:  باید جهت استفاده از این ظرفیت فرآیند شبکه سازی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بر ضرورت تجمیع اطلاعات موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی به ویژه در حوزه مبلغین و مبلغات تاکید کرد و گفت: نتیجه این تجمیع تشکیل بانک اطلاعات شبکه تبلیغی استان خواهد بود که می تواند در برنامه ریزی ها، اطلاع رسانی ها، آموزش مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار