Navigation Navigation

محتوا محتوا

از سخنرانی در پایگاه انقلاب یزد تادرفشانی در محضر رئیس دولت اصلاحات

نماز را به علی(ع) اقتدا می کنید و با معاویه هم پیاله می شوید!


نقویان امسال هم 15 روز از ماه رمضان را در یزد سپری می کند تا ظهر ها در پایگاه انقلاب یزد، از دولت سابق بد بگوید، به هر بهانه ای (حتی صحبت از زیر لحاف!) مستمعین را بخنداند و خوراک خبری رسانه های افراطی و بدنام را تامین کند.

یزد امــــــروز؛ ناصر نقویان که به مدد آنتن صدا و سیما، شوخی و خنده های گاه و بی گاه و مواضع پر حاشیه اش بعد از هر اظهار فضلی در صدر اخبار قرار می گیرد 15 روز مهمان ناخوانده دارالعباده است.

 

نقویان امسال هم 15 روز از ماه رمضان را در یزد سپری می کند تا ظهر ها در پایگاه انقلاب یزد، از دولت سابق بد بگوید، به هر بهانه ای (حتی صحبت از زیر لحاف!) مستمعین را بخنداند و خوراک خبری رسانه های افراطی و بدنام را تامین کند.

 

اما نکته جالب در سخنان وی تغییر لحن و موضع در هر مجلسی به فراخور شرایط است. برای مثال وی 9 تیر ماه در مسجد حظیره گفت: «چرا می‌گویی فلانی که دعای اللهم عجل لولیک‌الفرج می‌خواند، حقه‌بازی است، معلوم است که حقه‌بازی است!

 


نقویان با خواندن این شعر حافظ که می گوید: می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب، چون نیک بنگری همه تزویر می‌کنند، با انتقاد ضمنی از مسئولان دولت قبل و حامیانش، گفت: حداقل مرد باشید و به خاطر اشتباهاتتان از مردم عذرخواهی کنید، اما مرد نیستید!»

 

جناب نقویان! شما از کجا می دانید زنده کردن نام امام زمان در مجامع بین المللی حقه بازی بوده است؟ بر اساس کدام سند و مدرک این سخنان را بر زبان می رانید؟ شاید به پشتوانه حمایت زنجیری ها، مغلطه و سفسطه بتوانید دلیلی برای خود دست و پا کنید اما آیا در دادگاه عدل الهی هم دلیل محکمه پسندی دارید؟ به مستمعین خود هم اینگونه درس تقوا و دوری از غیبت و تهمت می دهید؟

 

آقای نقویان! اینکه در محفل بسیجیان ورهروان شهدا به گونه ای، در برنامه های صدا و سیما و در محضر رئیس دولت اصلاحات به گونه ای دیگر و نهایتا در هر مسجد بنا به میل بانی صحبت کنید، حقه بازی نیست؟

 

این اظهار نظر جالب حجت الاسلام نقویان در حالی است که وی 4 تیرماه درمسجد روضه محمدیه درجمع مردم یزد گفته بود:« سخنان (بنده) در انتقاد به دولت قبل چنین تلقی را به وجود آورده که بنده با دولتمردان قبل مشکل دارم و برخی نیز در این میان سوء استفاده هایی انجام داده اند. بنده با هیچ دولتی عقد اخوت نبسته ام و مردم نیز چنین عقدی با هیچ دولتی نبسته اند و هر دولتی که بخواهد به مردم دروغ بگوید و به فکر آن ها نباشد مورد تائید این ملت نخواهد بود. بنده اگرفعلاً نسبت به این دولت حرفی نمی زنم به معنای تائید اقدامات دولت نیست بلکه با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب که بارها از دولتمردان کنونی حمایت کرده و شب گذشته نیز مجدداً حمایت خود را از آن ها ابراز داشتند سکوت کرده ام اما اگر این دولت هم در مسیر اشتباه قدم بردارد ابتدا با خواهش و در صورت ادامه مسیر با انتقاد و سپس اعتراض نسبت به عملکرد آن ها نیز واکنش نشان خواهم داد چراکه این مردم شهید داده اند که بتوانند حق خود را از مسئولان مطالبه کنند.»

 

آقای نقویان! این جمله که من با هیچ دولتی عقد اخوت نبسته ام و فقط دولت های دروغگو مورد تائیدم نیستند، را توهین نمی دانید؟ این صحبتتان را ادامه «گاو» خواندن دولتمردان قبل نمی دانید؟

 

آیا اینکه با کسی عهد اخوت نبسته اید مجوز نامردی و نابرادری در حق آن ها را به شما می دهد؟

 

شما که در زمان دولت قبل، دولتمردان را با الفاظ رکیک مخاطب قرار می دهید، چه شده که اکنون به فکر حمایت از دولت آن هم به تاسی از رهبر انقلاب افتاده اید؟ آیا رهبر معظم انقلاب از دولت قبل حمایت نکردند؟ آیا بارها از دادن نسبت دروغ به مسئولین گله نداشتند؟

 

اینکه فعلا از دولت انتقاد نمی کنید به معنی نان به نرخ روز خوردن، تزویر و یا به قول جنابعالی حقه بازی نیست؟

 

رهبر انقلاب هیچ انتقادی از دولت فعلی نداشته اند؟

 

جناب نقویان اینکه شما حمایت از دولت فعلی را طبق نظر رهبری می دانید و انتقاد از دولت قبل را باب میل زنجیریان و برخی بانیان 15 روزه انجام می دهید انسان را به یاد مثلی زیبا می اندازد. مثل همان فردی که نماز را به امیرالمومنین اقتدا می کرد و غذا را بر سر سفره معاویه تناول می کرد.

نویسنده: ش.حقیقت جو






آخرین اخبار آخرین اخبار