Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد:

هزینه سفر به اروپا را از جیبمان پرداخت می‌کنیم/لازمه جذب گردشگر خارجی سفر به دیگر کشورهاست


عضو شورای شهر یزد در خصوص این‌که هزینه‌های سفر به اروپا از چه محلی پرداخت خواهد شد گفت: ازآنجاکه شرایط نامناسب اقتصادی بر جامعه حاکم است و با توجه به اینکه ممکن است بعداً حرف‌وحدیث‌هایی مطرح شود تصمیم گرفتیم هزینه‌های آن را شخصاً و از جیبمان پرداخت کنیم.

 به گزارش یزدامروز؛ سید حسین آزادی در مصاحبه با یزد آوا؛ در تشریح علت سفر برخی از اعضای شورای به شهرهای اروپایی گفت: ازآنجاکه برای معرفی شهر جهانی یزد و جذب گردشگر لازم است یکسری سفرها به کشورهای دیگر انجام شود تصمیم گرفتیم تا به چند شهر اروپایی سفر کنیم.
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد افزود: ازآنجاکه آقای دکتر عباسی از طرف دانشگاه‌های پاریس و میلان برای ایراد سخنرانی دعوت‌شده است صحبت‌هایی از سوی ایشان با مقامات آن دانشگاه‌ها صورت گرفته تا درراستای مناسبات فرهنگی و شناساندن شهر جهانی یزد در این شهرها، ما نیز ایشان را در این سفر همراهی کنیم تا در جمع دانشگاهیان چهره شهر جهانی یزد را به‌عنوان نماینده مردم این شهر بهتر معرفی کنیم.
وی ادامه داد: البته هدف از این سفر تنها سخنرانی و معرفی شهر جهانی یزد برای دانشگاهیان نبوده و به دنبال پیگیری و فراهم آوردن مقدمات خواهرخواندگی شهرهای ونیز ایتالیا و لیون فرانسه با یزد نیز هستیم که البته از شهر ونیز قبلاً بازدید داشتیم و از شهر لیون برای اولین بار بازدید خواهیم کرد.
آزادی در خصوص این‌که هزینه‌های سفر به اروپا از چه محلی پرداخت خواهد شد گفت: ازآنجاکه شرایط نامناسب اقتصادی بر جامعه حاکم است و با توجه به اینکه ممکن است بعداً حرف‌وحدیث‌های زیادی در خصوص این سفر از سوی آقایان مطرح شود تصمیم گرفتیم هزینه‌های آن را شخصاً و از جیبمان پرداخت کنیم.
عضو شورای شهر یزد تأکید کرد: تاز مانی که شهر جهانی یزد به دنیا شناسانده نشود امکان جذب گردشگر نیز وجود ندارد بنابراین به این‌گونه سفرها نیازمندیم.
گفتنی است در این سفر سفید، آزادی، عامری و جورابی، عباسی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار