Navigation Navigation

محتوا محتوا

صباغیان:

همه شعار شفافیت می دهند من سعی کردم عمل کنم


نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: همه شعار شفافیت می دهند و من سعی کردم ضمن شعار به شفاف سازی عمل کنم و از رسانه ها می خواهم روی این موضوع کار کنند.

 به گزارش یزدامروز به نقل از خانه ملت؛ محمدرضا صباغیان ضمن اشاره به انتشار گزارش مالی خود از حقوق و مزایای دریافتی از مجلس که اخیرا منتشر کرده است، اظهار داشت: اعلام حقوق دریافتی از حقوق اولیه مردم است؛ مردم باید بدانند مسئولان کشور چقدر از بیت المال حقوق می‌گیرند، این امر امروز در کشورهای اروپایی و آسیایی مانند افغانستان نیز انجام می‌شود ولی در ایران شاهد آن نیستیم.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه در کشور صرفا شعار شفافیت سر داده می شود، با توجه به اینکه مجلس نقش نظارتی دارد و می‌تواند به ایجاد شفافیت کمک کند باید از دولت این مطالبه را داشته باشد که مسئولان دولتی حقوق دریافتی خود را اعلام کنند.

وی افزود: ابتدا مجلس باید شفاف داشته باشد و نمی‌توان تا زمانی که مجلس شفافیت ندارد؛ از دیگر دستگاه‌ها خواست که با شفافیت عمل کنند.

صباغیان بافقی با بیان اینکه مردم از انتشار حقوق رضایت داشتند، ادامه داد: عده‌ای که منافع‌شان در خطر است و این کارها را به نفع خود نمی‌دانند ایراداتی می‌گیرند ولی در کل همه شعار شفافیت می دهند و من سعی کردم ضمن شعار به شفاف سازی عمل کنم و از رسانه ها می خواهم روی این موضوع کار کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران از مسئولان و نمایندگان در مورد حقوق آن‌ها سوال کرده‌اند ولی پاسخ شفافی دریافت نکرده‌اند، گفت: من در سربرگ رسمی خود با امضا، تاریخ و شماره حقوق دریافتی‌ام را اعلام کرده‌ام و رسانه ها باید این موضوع را تبدیل به یک مطالبه کنند و اگر مجلس حقوق و دریافتی خود را شفاف اعلام کند، سایر دستگاه‌ها نیز مجبور می‌شوند این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/



آخرین اخبار آخرین اخبار