Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

هیچ مسئول دولتی حق تبلیغ یا دخالت در روند انتخابات را ندارد


نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص ابلاغ ۱۹ ماده ای وزارت کشور گفت: هیچ کدام از مسئولین و افراد دولتی حق دخالت یا تبلیغ در روند انتخابات را ندارند.

به گزارش یزدامروز به نقل از بافق خبر؛ حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در خصوص انتشار خبری مبنی بر ابلاغ ۱۹ماده ای وزارت کشور و اینکه معاونین سیاسی، امنیتی استانداران رئیس ستاد انتخابات روحانی می شوند گفت: یکی از قانون های مصوب مجلس در خصوص انتخابات کشوری این است که هیچ کدام از افراد دولتی مخصوصا مسئولین برگزاری انتخابات که معاونین سیاسی امنیتی استانداران هستند به هیچ عنوان حق دخالت یا تبلیغ یا همکاری با هیچ کاندیدایی را ندارند و این کار تخلف از قانون است.

نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ادامه داد: در این انتخابات اگر کاندیدی با این وضع انتخاب شود رای آوردن این شخص خلاف قانون و شرع است چرا که حق الناس است و باید پیگیری شود.

وی اظهار داشت: دخالت در امر انتخابات مخصوصا کسی که می خواهد مسئولیتی را بپذیرد برای تبلیغ در مسیر یک نماینده یا کاندیدای خاص این تخلف و خلاف قانون است و باید جلوی آن ایستاد و اگر انتخابات بااین شرایط برگزار شود غیرقانونی وغیر مشروع است چه در این دولت و چه در دولت دیگری باشد.

زارع زاده در پایان گفت: صبح امروز طی دیداری باکولیوند رئیس کمیسیون شوراها این موضوع را اعلام و ایشان قول پیگیری داد.

انتهای پیام/ح

 



آخرین اخبار آخرین اخبار