Navigation Navigation

محتوا محتوا


واکنش کاربران توئیتر به مطلب توهین‌آمیز روزنامه اصلاح‌طلب قانون


مردم اما هیچ‌گاه در مقابل این نوع اهانت‌ها و نمک‌نشناسی‌ها سکوت نکردند و سعی کردند پاسخی درخور به جریان‌های حامی دشمن بدهند.

یزدامروز؛ انتشار خبر شهادت محسن حججی و صلابت مثال‌زدنی وی در مواجهه با دشمن تکفیری، موجی از واکنش‌ها تقدیرآمیز را در سراسر کشور به وجود آورد و مردم از قشرهای مختلف به تحسین آن پرداختند. اما در عین حال، همواره هستند کسانی که به جای حمایت از مردم و شهدا، ترجیح می‌دهند جانب دشمن را بگیرند و در جبهه دشمن عمل کنند. اهانت روزنامه قانون به سپاه قدس و مدافعان حرم و در واقع حمایت ضمنی از داعش، نمونه‌ای از این واقعیت تأسف‌بار است.

این مسئله البته منحصر به این روزها هم نیست، بلکه قبل از این هم شاهد این نوع رخدادها بودیم، همان زمان که برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب که با حمایت رئیس دولت اصلاحات منتشر می‌شدند، مقدسات مردم را زیر سؤوال می‌بردند و با همان رویکرد ساختارشکنانه ترک‌تازی می‌کردند!

مردم اما هیچ‌گاه در مقابل این نوع اهانت‌ها و نمک‌نشناسی‌ها سکوت نکردند و سعی کردند پاسخی درخور به جریان‌های حامی دشمن بدهند. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران توئیتر به مطلب روزنامه اصلاح‌طلب قانون را می‌بینیم:

-اگر عربی بلد نیستید، اگر که نمیدانی از کجا و کدام رسانه مواضع داعش را بخوانی؛ جای دوری نروید صبح‌ها روزنامه قانون را بخوانید.

t.co/vbUK9nIEGi

-مطلب روزنامه قانون رو(بدون اسم روزنامه) نشون رفیقم دادم و گفتم نظرت چیه؟ گفت عهههه مگه داعش روزنامه فارسی هم منتشر میشه؟

t.co/2QTcCbtu9m

‏-اومدم مث اون بار که اصلاح‌طلب‌ها پیشنهاد «اتحاد ایران علیه داعش» میدادن، منم پیشنهاد بدم؛ یهو یه داعشی زد رو شونه‌م روزنامه قانونو نشون داد گفت: به کجا چنین خرامان؟

t.co/uu27qS6uv9

‏-تا وقتی روزنامه قانون هست دیگه داعش نیاز به نشریه النبأ نداره!!

t.co/1LBDfqIeuz

-معاويه: شهادت عمار تقصير علی است چون او را با خود به جنگ آورده! چقدر حرفای روزنامه قانون شبيه حرفهای معاويست...

t.co/of85m5vaIh

-فقط سه دسته از موشک سپاه عصبانی شدن و هنوزم ناراحتن به خاطرش: داعش؛ اسرائیل؛ روزنامه قانون.

t.co/E4qaf2BT3x

‏-داعش اگر روزنامه‌ای تو ایران داشت برای توجیه به شهادت رسوندن شهید حججی حتماً همین استدلالات روزنامه‌ی نمک‌نشناس قانون رو استفاده میکرد.

t.co/TX4Y2uDsDq

‏-اين نمک‌نشناس‌ها دنباله همان كسانى هستند كه دو دهه قبل در يكى از روزنامه‌هاى معروف به دوم خردادى نوشتند: حسين به تلافى جنگ بدر كشته شد!

t.co/mk3C5Om1Xp

‏-اگه تا الان شک داشتیم که اون شیش تا موشک به قلب داعش خورده، با مطلب روزنامه قانون مطمئن شدیم تا عمق نفوذی‌های وطنی داعش هم تخریب کرده.

t.co/641RauG54Z

‏-در وصف نمک‌نشناسی‌ات همین بس که او "سر" داد و تو شرف. #روزنامه_قانون

t.co/l919TtidZa

-الاناس که اکانت فارسی وزارت خارجه اسراییل بیاد به روزنامه قانون تبریک بگه.

t.co/mXfDAEMTxb

-پیامبر گفت:عمار را سپاه باطل میکشند. عمار در صفین بدست سپاه معاویه شهید شد. معاویه گفت: عمار را علی کشت که او را به جنگ آورد!

https://twitter.com/faridebrahimi62/status/896466344933240832

روزنامه قانون: صفحه سیاسی: عامل شهادت حججی، موشک سپاه است!

اجتماعی: عامل طلاق، ازدواج است! حوادث: عامل مرگ، تولد است!

همینقدر احمق!

https://twitter.com/91taba/status/896348558365872128






آخرین اخبار آخرین اخبار