Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

وجود چهار هزارشهید در استان یزد برگ زرینی در تاریخ این استان است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: این خیلی شناسنامه درخشان و برگ زرینی است برای این استان که با جمعیت نه چندان زیاد، چهار هزارشهید و چندین هزار جانبار تقدیم کرده است.

به گزارش یزدامروز، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش شکوه اقتدار بسیج با بیان اینکه تیپ الغدیر استان یزد کارنامه بسیار درخشانی در هشت سال دفاع مقدس دارد، گفت: این را من متعدد از فرماندهان نیروی زمینی سپاه شنیدم که افتخار می‌کردند که سپاه الغدیر و تیپ همیشه پیروز الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس در هیچ خطی قرار نگرفت که یک قدم عقب‌نشینی کند.

وی افزود: با توجه به شرایط وقتی انسان در جایی قرار می‌گیرد ممکن است در مواردی مجبور شود نقطه‌هایی را عقب‌نشینی کند، اما می‌گفتند ما هر نقطه‌ای را که به دست تیپ الغدیر دادیم حتی اگر جناحین آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی شده بودند اما آن‌ها عقب‌نشینی نکردند و خط را حفظ کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: این خیلی شناسنامه درخشان و برگ زرینی است برای این استان که با جمعیت نه چندان زیاد، چهار هزا شهید و چندین هزار جانبار تقدیم کرده است.

جمیری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از شاخصه‌های استان یزد این است که همه آزاده‌های آن جانباز هستند یعنی کسی به اسارت در نیامده مگر اینکه ترکش و گلوله خورده بعد به اسارت درآمده است و این سابقه درخشان این استان در دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: امروز نیز در بحث ولایت‌مداری مردم یزد سربازان آماده ولایت و گوش به فرمان ولایت هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: به مساجد و جاهای مختلفی که ما می‌رویم شاهد هستیم که عزیزان بسیجی مکرر از ما درخواست اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام را دارند. حتی پدرانی بوده‌اند که از ما درخواست داشته‌اند که پسرشان را به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اعزام کنیم.

جمیری ادامه داد: این‌ها از شاخصه‌های مردم عزیز ولایت‌مدار یزد است که خدا را شکر مانند روزهای ابتدایی انقلاب، انقلابی و گوش به فرمان ولایت هستند و امروز در جبهه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شاهد حضور پرشور آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: از دیگر شاخص‌های این استان حضور پرشور عزیزان روحانی است و در یزد حوزه‌های علمیه قوی و توانمندی وجود دارد که این استان را از استان‌های دیگر متمایز کرده است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار