Navigation Navigation

محتوا محتوا

با نزدیک شدن ایام اعتکاف اعلام شد

ورود کاندیداهای مجلس به محل اعتکاف ممنوع است


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: حضور داوطلبان انتخابات مجلس بدون تبلیغات، به مساجدی که با هدف اعتکاف در نظر گرفته شده مجاز است.

به گزارش یزدامروز، حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام اعتکاف و دور دوم انتخابات مجلس دهم در ابرکوه، از ورود کاندیداهای انتخاباتی به فضای معنوی مساجد با هدف تبلیغات، ممانعت به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام دشت آبادی تصریح کرد: حضور کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بدون تبلیغات به مساجدی که با هدف اعتکاف در نظر گرفته شده مجاز است.

وی افزود: پیش از این نیز برنامه تبلیغات داوطلبان انتخاباتی مجلس جهت تبلیغات بعد از اتمام نمازهای عصر و عشاء اعلام شده بود.

غلامرضا زارع مسئول ستاد برگزاری اعتکاف نیز گفت: رویکرد امسال مراسم اعتکاف در ابرکوه دعا و نیایش است و مساجد برگزار کننده اعتکاف باید شرایط لازم برای برگزاری این سنت حسنه را دارا باشند و در این مراسم از حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان بهره گیری خواهد شد.

زارع بیان کرد: زمان ثبت نام این مراسم معنوی، از 25 فروردین تا 31 فرودین به مدت 6 روز می باشد و شروع این مراسم معنوی قبل از اذان صبح روز پنج شبه 2 اردیبهشت همزمان با روز 13 رجب المرجب است.

وی تصریح کرد: امسال در ابرکوه حدود 20 مسجد در برگزاری سنت حسنه اعتکاف مشارکت خواهند داشت.

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف ابرکوه در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: هزینه ثبت نام هنوز اعلام نشده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار