Navigation Navigation

محتوا محتوا

صبح امروز؛

وزیر ورزش و جوانان وارد استان یزد شد + برنامه های سفر


وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش و هیات همراه وارد استان یزد شد و در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد مورد استقبال مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

به گزارش یزدامروز؛ وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به همراه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش و هیات همراه وارد استان یزد شد و در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد مورد استقبال مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

محمود گودرزی  پس از ورود به استان یزد، به مقام شامخ سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی ادای احترام کرد ه و پس از آن  از اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش بازدید کرد.

گودرزی در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به استان ازمجموعه ورزشگاه بزرگ و سالن اسکواش مجتع ورزشی بانوان کوثر یزد بازدید و سالن چند منظوره ورزشی ملاباشی نیز با حضور وی و استاندار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


همچنین وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونت فرهنگی،آموزش و پژوهش وزارت،استاندارودیگر مسولین در سالن اختصاصی شمشیربازی حضور و با شمشیربازان و ملی پوشان این رشته دیدار کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد،حضوردر جلسه مشترک شورای عالی ورزش با حضورروسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی ، تشکل های مردم نهاد ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، حضور در مراسم زورخانه ای از دیگربرنامه های سفروزیر ورزش و جوانان به استان یزد خواهد بود.






آخرین اخبار آخرین اخبار