Navigation Navigation

محتوا محتوا

حواشی جلسه امروز شورای شهر یزد؛

پاکنژاد: در تریبون عمومی حرف‌های قشنگ می‌زنند اما در عمل چنان برخورد می‌کنند که انسان باید به خدا پناه ببرد/ ترک جلسه شورا توسط برخی اعضا


سید محمد علی پاکنژاد عضو شورا در سخنانی انتقادی گفت: برخی اعضا در تریبون عمومی حرف‌های قشنگ می‌زندد اما در عمل چنان برخورد می‌کنند که انسان باید به خدا پناه ببرد.

به گزارش یزدامروز، جلسه شورای شهر یزد در حالی صبح امروز آغاز شد که با حواشی زیادی همراه بود. حواشی که بخش قابل توجهی از آن به موضوع تعرفه عوارض شهر یزد مربوط می‌شود.

محسن ابوترابی در جلسه امروز شورا با بیان اینکه شورا فقط مدعی شفافیت است اما شفاف نیست، اظهار داشت: مردم حق دارند بدانند در شورا و شهرداری چه می‌گذرد.

وی خطاب به محسن عباسی سخنگوی شورا گفت:  شما ما را به تقوا دعوت می‌کنی اما خودت بی‌تقواتری!

ابوترابی همچنین خطاب به سفید رئیس شورای شهر عنوان کرد: من از اینکه دو بار به شما رای دادم استغفار می‌کنم.

سیدمحمد علی  پاکنژاد دیگر عضو شورا نیز در سخنانی انتقادی گفت: بدون اطلاع ما کنفراس برگزار می‌کنند و بعد دم از صحبت کردن اعضا با هم می‌زنند!

وی همچنین خطاب به سفید رئیس شورا اظهار داشت: شما به ما اجازه صحبت کردن نمی‌دهید.

پاکنژاد گفت: به ما اجازه حضور در برخی جلسات و صحبت داده نمی‌شود بعد مدعی هستند که چرا در جلسات حاضر نمی‌شوید و صحبت نمی‌کنید!

وی عنوان کرد: برخی اعضا در تریبون عمومی حرف‌های قشنگ می‌زندد اما در عمل چنان برخورد می‌کنند که انسان باید به خدا پناه ببرد.

سفید نیز خطاب به شایق گفت: شما‌ها پرتوقع هستید!

شایق در پاسخ به او گفت: بله ما پرتوقعیم، چون نماینده مردم هستیم و توقع مردم از ما بالاست.

محسن ابوترابی و سید محمد علی پاکنژاد و مرتضی شایق سه تن از اعضای شورا، در اعتراض به بی‌توجهی هیئت تطبیق به اعتراض چهار نماینده معترض شورا در خصوص تعرفه عوارض، جلسه علنی شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار