Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

پرتاب ماهواره نور برگ زرین دیگری بر اقتدار ایران بود


دانافر اظهار کرد: پرتاب ماهواره نور خبر بسیار مسرت بخشی بود که در این روزها باعث خوشحالی ملت ایران شد.

به گزارش یزدامروز؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در مراسم "آغاز عصر فضایی سپاه" و ویژه برنامه تقدیر و تشکر جامعه دانش‌آموزی از اقدامات فضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: پرتاب ماهواره نور خبر بسیار مسرت بخشی بود که در این روزها باعث خوشحالی ملت ایران شد.

عباسعلی دانافر افزود: بنده یقین دارم که قلب امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب از این واقعه خشنود شد.

 وی با تقدیر مجدد از این حرکت اعلام کرد: من به نمایندگی از ۳۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته استان یزد و ۲۷۰ هزار دانش آموز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت این حرکت خدا قوت می گویم.

 این مقام مسئول با تقدیر از برگزاری مراسم "آغاز عصر فضایی سپاه" توسط دانش آموزان مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء(ص)  اظهار داشت: این اتفاق برگ زرین دیگری بر اقتدار ملی ما بود و دانش آموزان ما با ابتکار مدارس تحول خواه  با اجرای چنین مراسماتی تشکر خود از این واقعه را ابراز می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله این موفقیت ها که نه تنها دل ما که دل تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان را شاد کرد، ادامه داشته و خداوند توفیق خدمت به انقلاب را به همه ما عطا کند.

دانافر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درست است که مدرسه تعطیل شده اما آموزش تعطیل نیست چرا که معلمین عزیز ما دانش‌آموزان و والدین را تنها نگذاشتند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم والدین در دوران شیوع کرونا عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان است که خوشبختانه با  همکاری خوب همکارانم در آموزش و پرورش و والدین گرامی این مساله هم حل شده است.

وی  اعلام کرد: محقق کردن اهداف سند تحول بنیادین و محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب جزء مهمترین فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 





آخرین اخبار آخرین اخبار