Navigation Navigation

محتوا محتوا

در شش ماه نخست سال؛‌

پرونده بیش از هزار و ۶۰۰ واحد صنفی متخلف در یزد راهی تعزیزات شد


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 672 واحد صنفی متخلف در استان یزد شناسایی شده‌اند.

محسن مظفری‌زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با میزان تخلفات واحدهای صنفی در استان یزد اظهار کرد: بازرسی‌های اصناف بیشتر شکایت محور است و بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 672 واحد صنفی متخلف در استان یزد شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: این واحدهای متخلف بیشتر از صنف‌های لبنیات، پوشاک، طواف و رستوران‌داران بوده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد تصریح کرد: پرونده افراد متخلف که توسط بازرسان اتاق اصناف شناسایی شده‌اند، به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود تا برابر قانون با آن‌ها برخورد شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 6 گروه بازرسی اتاق اصناف یزد در حال رسیدگی به شکایت‌های مردمی و بازرسی اصناف مختلف هستند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان کنونی بازار اذعان کرد: در شرایط کنونی سعی کرده‌ایم گروه بازرسی خود را تخصصی و قوی‌تر کرده و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای مصرفی مردم را در اولویت قرار داده‌ایم.

مظفری زاده با بیان اینکه تنش‌های ایجادشده در قیمت اجناس باعث افزایش شکایت مردمی شده است، گفت: توصیه ما به همشهریان این است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، با شماره 6291719 و 124 تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت بازرسان اصناف به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: موضوع بررسی و نظارت قیمت‌های محصولات در واحدهای صنفی همواره موردتوجه بازرسان اتاق اصناف است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد در توصیه به صاحبان واحدهای صنفی اذعان کرد: از همه صاحبان واحدهای صنفی خواهش می‌کنیم در شرایط کنونی به تنش‌ها دامن نزنند و کالای خود را بر طبق فاکتور خرید و سود عادلانه عرضه کنند.

انتهای پیام/3857






آخرین اخبار آخرین اخبار