Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

پروژه‌های آبی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه یزد در صف اجرا/کنگره ملی شهدای یزد؛ متفاوت ترین کنگره کشور


سردار پورشمسی گفت: در حوزه آب استان یزد چند پروژه بزرگ و علمی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه الغدیر یزد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، سردار پورشمسی در جمع اصحاب رسانه یزد با بیان اینکه در حوزه آب استان یزد چند پروژه بزرگ و علمی در حال اجرا است افزود: دستگاهی برای دسترس به کیفیت ایده آل و استاندارد به صورت پرتال و ثابت با همکاری و همراهی استاندار یزد و مدیرکل آب منطقه ای بصورت آزمایشی وارد استان یزد شده است.

وی افزود: این دستگاه که تولید متخصصان داخلی است ومی تواند روزانه 100هزار آب را استاندارسازی کند که نه روز در محلات مختلف اردکان و میبد به دلیل وضعیت نامناسب کیفیت آب این مناطق و یک روز هم در شهر یزد نصب شد و بازدهی بسیار خوبی را از خود نشان داد و مورد تایید آب منطقه یزد قرار گرفت.

پورشمسی تثریح کرد: امیدواریم با همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک های خیرین، این دستگاه را بصورت هم ثابت و هم پرتال در میبد و اردکان مستقر شود تا آب با کیفیت به دست همه مردم استان یزد برسد.

***کنگره ملی شهدای یزد؛ متفاوت ترین کنگره کشور

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 4هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اظهار کرد: ملاک تعداد شهدای استان نیز بر اساس مبناهای مختلفی تعریف می شود، گاهی ملاک محل دفن شهید است که با این  مبنا 3هزار و 370 شهید در استان دفن هستند، گاهی ملاک پرونده کارگزینی بنیاد شهید است که با این مبنا 3هزار 854 شهید پرونده دارند و گاهی شهدای یزدی تبار ملاک است که قریب 5هزار شهید یزدی تبار در کشور وجود دارد که تعداد شهدا بر اساس مبناهای مختلف تعیین می شود.

پروشمسی با اشاره به همزمانی برگزاری این کنگره با شیوع کروان ویروس ابراز کرد: مقرر شد که در سال جاری کنگره ملی شهدا در 4 استان زنجان، قم، یزد و ایلام برپا شود که به دلیل شیوع کرونا برخی استان ها کنگره خود را به تعویق انداختند اما در استان یزدبا توجه به اینکه این کنگره دومین کنکره استان محسوب می شود، این کنگره به صورت متفاوت و خدمت محور برگزار شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: به یاری خدا و همدلی اعضای ستاد این کنگره مقرر شده به یاد هر شهید یک درخت کاشته شود و بوستانی در هر شهر طراحی شود، اهدای 4هزار کمک هزینه جهیزیه، پوشش 4هزار کودک یتیم و بی سرپرست، تامین 4هزار بسته معیشتی یکساله خانوارهای نیازمند، توزیع 4هزار بسته لوازم التحریر، رقم زدن 4هزار ازدواج آسان، صلح و ساز 4هزار پرونده توسط بسیج حقوقدانان، ویزیت تخصص 4هزار بیمار، تقیل 4هزار نسخه دارو بیماران خاص، احداث 4هزار متر مجموعه ورزشی، افزودن4هزار صندلی اموزشی .و اهدای 4 هزار وام معیشتی، ایجاد 4هزار اشتغال در استان، طراحی و توزیه 4 هزار پوستر دفاع مقدس، اجرای 4هزار شیفت ایثار، اجرای 4هزار پروژه محرومیت زداییف 4هزار مشاوره کشاورزی و اجرای برنامه های ورزشی، ادبی، فرهنگی، هنری و مذهبی مختلف از برنامه های کنگره ملی شهدای استان یزد است.

عالی ترین مقام سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: مطمئنا با همدلی که در بین مسئولین، خیرین و مردم استان یزد وجود دارد متفاوت ترین کنگره ملی شهدای کشور در استان یزد رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه این کنکره به صورت پخش تلویزیونی از شبکه های سراسری است اذعان کرد: تمام هزینه هایی که در این کنگره اتفاق می افتد در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم است که امروزه گریبان گیر آن هاست و هزینه سربار این کنگره نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال جهش تولید با همتی که در برگزاری کنگره ملی شهدای استان دارالعباده و درالعلم یزد صورت می گیرد بتوانیم با نگاه و باور به ظرفیت های داخلی کشور و توکل بر خدا موفقیت های بیشتری را برای نظام جمهوری اسلامی با همدلی و همراهی به ارمغان بیاوریم.

پور شمسی در پایان تاکید کرد: نگاه سپاه پاسداران و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه این است که در شرایط سخت اقتصادی کمک حال خوبی برای دولت و همه ارکان نظام و مردم باشیم.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار