Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا – آسیا 2018

پیروزی مقتدرانه تیم لوآنته اسپانیا در بازی رده بندی/ ماتادورها برسکوی سوم ایستادند


بازی رده بندی دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا – آسیا عصر امروز با بازی دوتیم لوانته اسپانیا و کاتانیای ایتالیا در ورزشگاه سلمان محمود آباد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ بازی رده بندی  دومین  دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا – آسیا عصر امروز  با بازی دوتیم لوانته اسپانیا و کاتانیای ایتالیا در ورزشگاه سلمان محمود آباد برگزار شد.

در این دیدار و در وقت اول این بازی ابتدا تیم اسپانیایی با دوگل فرید بلوک باشی از حربف پیش افتاد اما تیم ایتالیایی توانست در دقایقی پایانی این وقت، یکی از گل های خورده را توسط پائول ژیل جبران کند.

در وقت دوم علی رغم تلاش های دو تیم و موقعیت های مختلف توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در وقت سوم  این تیم اسپانیایی بود که با درخشش بازیکنان ایرانی خود  فرید بلوک باشی و امیرحسین اکبری توانست 3بار دیگر دروازه تیم کاتانیا را فتح کند و نتیجه را به  5 بر 1 تغییر دهد.

تیم ایتالیایی که  دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت دست به بازی  احساسی و تهاجمی زد و توانست با گل پائول ژیل گل دوم خود را وارد دروازه حریف اسپانیایی کند

این بازی در مجموع با نتیجه 5 بر2 به سود تیم لوانته اسپانیا به پایان رسید و ماتادورها بر سکوی به سوم این مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار