Navigation Navigation

محتوا محتوا


کمیته اطلاع رسانی ملی اورژانس در کشور ایجاد شود


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، خواستار تشکیل کمیته اطلاع رسانی ملی در اورژانس کشور شد و گفت: باید برنامه های ماهانه اورژانس کشور توسط این کمیته تدوین شود.

به گزارش یزد امـــــروز از مهر، محمدامین صابری نیا، صبح امروز در گردهمایی روابط عمومی های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور به میزبانی یزد اظهار داشت: مردم همواره با اورژانس و خدمات آن سر و کار دارند به همین دلیل مواردی از نارضایتی آنها از این خدمات، رسانه ای می شود.

 

وی عنوان کرد: گرچه نقد سازنده است و می تواند بسیاری از نواقص را برطرف کند اما در بسیاری از نقدها نیز، نارضایتی به دلیل عدم اطلاع و آگاهی مردم از خدمات و شرح وظایف اورژانس رخ داده است.

 

صابری نیا ادامه داد: مردم باید در جریان وظایف و خدماتی که توسط اورژانس ارائه می شود،‌ قرار گیرند و اطلاعات درستی از خدمات داشته باشند در غیر این صورت، نارضایتی های آنها در برخی موارد ممکن است تداوم پیدا کند و این مهم حاصل اطلاع رسانی ناقص از سوی روابط عمومی ها است.

 

وی تاکید کرد: اگر نخواهیم مردم بدانند چه خدماتی ارائه می دهیم و گزارش های کاری خود را در اختیار مردم قرار ندهیم، طبیعی است که نباید از نارضایتی و نقدهای آنها به رغم کار سخت اورژانس، ناراحت باشیم.

 

صابری نیا همچنین تاکید کرد: روابط عمومی ها علاوه بر اطلاع رسانی باید بحث آموزش را نیز در سایت و سامانه اطلاع رسانی قرار دهند زیرا این آموزشها در بسیاری از موارد کارگشا خواهد بود و می تواند به نجات جان یک انسان کمک کند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مردم ممکن است حداقل یک بار در عمر خود با اورژانس سر و کار پیدا کنند بنابراین باید کاری کنیم که وبسایتهای آموزشی و اطلاع رسانی ۷۰ میلیون بازدیدکننده داشته باشد و ایجاد این جذابیت کار روابط عمومی ها است ضمن اینکه مردم باید به این آموزشها احساس نیاز پیدا کنند.



آخرین اخبار آخرین اخبار