Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد خبر داد:

گروه دانش‌آموزی حامیان آب در یزد راه‌اندازی شد


گروه حامیان آب متشکل از 80 دانش‌آموز دوره پنجم، ششم و متوسطه منتخب از چند مدرسه در سطح شهر، تشکیل و راه‌اندازی شد.

به گزارش یزد امــــروز،گروه حامیان آب متشکل از 80 دانش‌آموز دوره پنجم، ششم و متوسطه منتخب از چند مدرسه در سطح شهر، تشکیل و راه‌اندازی شد.


مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از راه‌اندازی گروه دانش‌آموزی حامیان آب با همکاری سازمان دانش‌آموزی این استان خبر داد.

 محمدحسین شرعیاتی اظهار داشت: گروه حامیان آب متشکل از 80 دانش‌آموز دوره پنجم، ششم و متوسطه منتخب از چند مدرسه در سطح شهر، تشکیل و راه‌اندازی شد.

شرعیاتی بیان کرد: دانش‌آموزان بعد از فراگیری آموزش‌های اولیه در زمینه روش‌های بهینه مصرف آب همراه با مربیان خود در سطح شهر حضور یافته و شهروندان را از طریق آموزش چهره به چهره با روش‌های مصرف صحیح آب آشنا می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان به در منازل و محل کار همشهریان مراجعه کرده و پس از طرح یک سری سئوالات در زمینه نحوه مصرف آب، توضیحات لازم در این زمینه را به آنها ارائه و بروشورهای آشنایی با روش‌های صرفه‌جویی و لوازم کاهنده مصرف را به آنها تحویل می‌دهند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد، دانش‌آموزان را آینده‌سازان این کشور معرفی کرد و بیان داشت: هدف از اجرای این طرح توسط دانش‌آموزان، برقراری ارتباط بهتر با شهروندان برای آشنایی هرچه بیشتر آنها با وضعیت کمبود آب استان و توجه آنها به روش‌های مصرف صحیح آب است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد

 






آخرین اخبار آخرین اخبار