Navigation Navigation

محتوا محتوا


گشایش نمایشگاه پوستر هفته گرافیک در یزد+ تصاویر


به مناسبت «هفته طراحی گرافیک» نمایشگاه گروهی پوستر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و هنرمندان یزدی در گنجینه فرهنگ و هنر یزد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ به مناسبت «هفته طراحی گرافیک» نمایشگاه گروهی پوستر با حضورفرماندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،رئیس حوزه هنری یزد،معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان در گنجینه فرهنگ و هنر یزد گشایش یافت.

به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه، با انجام فراخوان 150پوستر فرهنگی و تجاری از 54 هنرمند سراسر کشور به دبیرخانه نماشگاه ارسال شد.

محسن احمدی افزود: آثار برگزیده برای حضور در نمایشگاه توسط حامد حکیمی از طراحان مطرح کشور انتخاب شده است.

وی با اشاره به حضور فعال هنرمندان جوان بویژه طراحان گرافیک استان یزد در این نمایشگاه گفت: از رده سنی 19 تا 40 سال آثار متنوعی به نمایشگاه ارسال شده و در مراسم اختتامیه با اهدای تندیس و دیپلم افتخار از خالقان سه اثر برتر تجلیل و به راه‌یافتگان نمایشگاه، گواهی اعطا خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: در این نمایشگاه 48 اثر منتخب از 33 هنرمند سراسر کشور با موضوع آزاد در ابعاد 50 در 70 سانتی‌متر و همچنین 7 اثر از طراحان برجسته گرافیک کشور همچون حمیدرضا کشاورزی، حامد مغروری،بهنام رئیسیان، میثم نامدار، میرزا حمید قربان‌پور، آرش تنهایی و حامد حکیمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شایان ذکر است نمایشگاه گروهی پوستر هفته گرافیک تا پایان هفته‌جاری (19 اردیبهشت‌) هر روز از ساعت 17 تا 21 در گنجینه فرهنگ و هنر یزد واقع در خیابان قیام، میدان خان برای بازدید عموم دایر است.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان یزد، چاپ دیجیتال سیب و گروه آپ آرت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار