Navigation Navigation

محتوا محتوا


یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد به ایستگاه آخر رسید


یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد که با مشارکت 410 ناشر و نمایندگی نشر، برای مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان جریان داشت، شامگاه جمعه پایان یافت.

به گزارش یزدامروز، در این نمایشگاه 238 ناشر مستقل، 137 نمایندگی و 35 غرفه فروش متمرکز در قالب 322 غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.
برای حمایت از علاقه مندان به کتابخوانی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شد و کتاب های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیشتر تعداد عنوان کتاب های ارائه شده در نمایشگاه را 84 هزار و 300 عنوان اعلام کرد و گفته بود: برای حمایت از ناشران استان 50 غرفه برای این قشر در نظر گرفته شد و علاوه بر آن 20 غرفه محصول دیجیتال و هفت غرفه نیز برای مطبوعات محلی استان اختصاص یافته است.
مجید جوادیان زاده از برپایی 60 برنامه جنبی در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب یزد خبر داد و تجلیل از برگزیدگان جشنواره یزد، تقدیر از بخش های فعال در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی و عشایری، نقد و بررسی کتاب و برگزاری کارگاه های مختلف در ارتباط با مباحث حوزه کتاب را از این برنامه ها عنوان کرد.

ابرنا/

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار