Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرعامل اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی استان یزد:

یزدی ها همواره در آزمون های قرآنی حضوری فعال داشتند


مدیرعامل اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی استان یزدگفت: استان یزد در سنوات گذشته در آزمون های قرآنی در زمینه تعداد شرکت کنندگان رتبه های برتر داشته که امیدواریم در این آزمون نیز یزدی ها حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش یزدامروز؛ مدیرعامل اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی استان یزد در نشست خبری ستاد برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان یزد با اشاره به این مطلب که امور قرآنی دارای متولیان متعدداست اظهار داشت: برگزاری این آزمون  در گذشته به صورت جداگانه توسط متولیان قرآنی برگزار می شد که امسال برای اولین بار است که با مشارکت وزارت ارشاد،سازمان تبلیغات و اوقاف کشوربه صورت مشترک برگزار می شود و این اتفاق را به فال نیک می گیریم.

حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان افزود: استان یزد در سنوات گذشته در آزمون های قرآنی که جداگانه برگزار می شد در زمینه تعداد شرکت کنندگان رتبه های برتر داشته که امیدواریم در این آزمون  نیز یزدی ها حضوری فعال داشته باشند.

وی با بیان این که در حال حاضر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کار هماهنگی بین متولیان امور قرآنی را برعهده دارد گفت: 10 ماه پیش  این شورا در جلسه ای دو اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی را در یکدیگر ادغام کرد و اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآنی را تشکیل داد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار