Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس پلیس راه استان یزد:

یک کشته و یک مجروح از بی احتیاطی در مسیر مهریز به هرات


رئیس پلیس راه استان یزد از تصادف یک‌ دستگاه سواری سمند و یک‌ دستگاه کامیون در محور مهریز به هرات و کشته و مجروح شدن دو تن از سرنشینان خودرو سواری سمند خبر داد.

به گزارش یزدامــــروز، سرهنگ احمد مظفری اظهار داشت: در ساعت 13 و 55 دقیقه روز گذشته خبر تصادف یک‌ دستگاه سواری سمند با کامیون بنز در کیلومتر 57 محور مهریز به هرات از طریق تماس‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اعلام تصادف، ماموران پلیس راه و یگان‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند، گفت: در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
رئیس پلیس راه استان یزد عنوان کرد: با کمک ماموران پلیس و یگان‌های امدای، مجروح خودرو سمند به مراکز درمانی منتقل شد و راننده 60 ساله سواری سمند در دم فوت کرد.
مظفری علت این حادثه را ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواری سمند بیان کرد و گفت: راننده سمند با این خواب‌آلودگی، جان خود را از دست داد و سرنشین ماشین را هم مصدوم کرد.
رئیس پلیس راه استان یزد با تاکید بر اینکه این فرد می‌توانست با کمی استراحت جان خود را از این خطر نجات دهد، به همشهریان توصیه کرد که هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی در سطح جاده‌های کشور اجتناب کنند.

 

منبع:تسینیم






آخرین اخبار آخرین اخبار