Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت دوازدهم، برخورد با مفسدان اقتصادی است/مسئولان باید این برخورد را ابتدا از اطرافیان خود آغاز کنند


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت‌ها به خصوص دولت دوازدهم، موضوع برخورد با مفسدان به خصوص مفسدان اقتصادی است، مسئولان باید این برخورد را ابتدا از اطرافیان خود آغاز کنند و به سایرین برسند.

به گزارش یزدامروز، محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم برخی افراد که از آن‌ها در کنار مفسدان اقتصادی نام برده می‌شد در اطراف رئیس جمهوری حضور داشتند اظهار داشت: کشور ما دارای یک نظام اسلامی است و ذات آن با سایر کشورها و حکومت‌های دنیا تفاوت دارد.

وی افزود: مسئولان ما به هیچ عنوان نباید یکی از اطرافیان خود را از طریق روابط وارد سیستم اداری کشور کنند، چه برسد به اینکه چنین کاری انجام شود و زمینه‌های فساد را هم کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب، گفت: کشور کره جنوبی که یک کشور لائیک است، وقتی یکی از اطرافیان رئیس جمهور از موقعیت خود سوء استفاده می‌کند، رئیس جمهور را عزل می‌کنند؛ در نظام ما که یک نظام اسلامی هستیم این برخورد باید به مراتب شدیدتر باشد و جدی‌تر باشد و حتی باید با مسئولان خاطی شدیدتر از مردم عادی برخورد شود.

جوکار تصریح کرد: فساد در هر نقطه‌ای و توسط هر شخصی انجام شود باید با آن برخورد کرد، دستگاه قضایی و مجلس ما وظیفه دارند که در مقابل افراد مفسد کوتاه نیایند و انتظار ما این است که دولت دوازدهم با دولت یازدهم تفاوت کند و دیگر در آن شاهد به وجود آمدن فسادهایی از قبیل، فساد 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان یا سوء استفاده از رانت‌های اطلاعاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه برخی به صورت علنی و شفاف از رانت‌های اطلاعاتی خود استفاده می‌کنند عنوان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت‌ها به خصوص دولت دوازدهم، موضوع برخورد با مفسدان به خصوص مفسدان اقتصادی است، مسئولان باید این برخورد را ابتدا از اطرافیان خود آغاز کنند و به سایرین برسند.

عضو شورای مرکزی جمنا در پایان گفت: در بحث مبارزه با فساد مسئولان نباید برای خودشان خط قرمزی قائل شوند چرا که در جمهوری اسلامی برای برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و هر کجا که قوه قضاییه احساس کند آبروی نظام در خطر است یا فساد در حال وقوع است حتما وارد صحنه می‌شود و عمل می‌کند و سایر دستگاه‌ها هم باید همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار