نمایش نمایش

ID : 21847097
آیت الله اعرافی خطاب به دانشجویان جهادی:

«اردوی جهادی»مظهر انقلابی اندیشیدن و اقدام و عمل جهادی است


اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی و حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است و با این برنامه الهی پیوند های اجتماعی و ارتباط دانشگاه و جامعه و توده های مردم نهادینه می شود.

به گزارش عصر فرهنگ، صبح امروز اردوهای جهادی فصل تابستان دانشگاه های استان یزد با اعزام دانشجویان جهادگر دانشگاه های شهرستان میبد رسماً آغاز شد. به همین مناسبت آیت الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه های علمیه کشور خطاب به این دانشجویان پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا
مقدم مبارک دانشجویان عزیز و جهاد گر و مسولان ارجمند و برگزارکنندگان محترم را گرامی می دارم و خوشامد می گویم .
این انجمن آسمانی نماد پیوند دانشجویی و جهادگری و جلوه گاه درآمیختگی خداجویی و خدمتگزاری خلق و مظهر بسیجی بودن و انقلابی اندیشیدن و اقدام و عمل جهادی است .
دوره دانشجویی مقطع حساس و مهم و فصل شکل گیری شخصیت و شکوفایی آدمی است و همه آینده دانشجویان و سرنوشت جامعه و نظام و انقلاب بدان گره خورده است از این رو برنامه ریزی جامع برای این دوره ضرورت دارد .
از نکات مهم در این دوره تربیت جامع و متوازن و متعالی و توجه به رشد همه ابعاد اخلاقی و علمی و اجتماعی است و در این میان پرورش بعد اجتماعی و اخلاق نوع دوستی و ارتباط انسانی و اهتمام به نیازمندان و محرومان اهمیت والایی دارد و این همه در الگوی دانشگاه اسلامی باید جلوه گر باشد.
اردوهای جهادی بهترین شیوه برای تعمیق روح معنوی و حس اجتماعی و فرهنگ اسلامی و انقلابی است و با این برنامه الهی پیوند های اجتماعی و ارتباط دانشگاه و جامعه و توده های مردم نهادینه می شود.
ضمن عرض سلام و ادب و سپاس محضر همه برنامه ریزان و شرکت کنندگان این اردوهای جهادی ، دوستان و دانشجویان عزیز را به اخلاص در عمل و اتقان در برنامه‌ریزی و تلاش مجاهدانه و تعامل مهربانانه و خدمات خالصانه فرا می خوانم و شما را دعا می کنم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم .



یک جهان سپاس و امتنان و اعتذار.
علیرضا اعرافی
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها