نمایش نمایش

ID : 14670906
پیام عضو شورای اسلامی شهر به مناسبت روز خبرنگار؛

«خبرنگار»؛ چشم بینا و زبان گویای مردم است


درعصري كه ارتباطات واطلاع‌رساني نقش حياتي وانكارنشدني دارد،حرفه خبرنگاري از اهميت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد آنان طلايه‌داران جبهه آگاهي و چشم بينا و زبان گوياي مردم هستند و وجدان بيدار جامعه و تصويرگر لسان مي‌باشند و سلامت فكري و فرهنگي جامعه مرهون قلم خبرنگاران است.

به گزارش عصر فرهنگ

مهندس مدرسی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

پيامبر اعظم (ص) : حق را بگو و در راه خدا از ملامت هيچ ملامت گري نهراس

واژه خبرنگاريادآورخدمات ارزنده افرادي است كه درراه اطلاع‌رساني و روشنفكري بشريت از هيچ كوششي فروگذار نيستند و از خطرات نمي‌هراسند. درعصري كه ارتباطات واطلاع‌رساني نقش حياتي وانكارنشدني دارد،حرفه خبرنگاري از اهميت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد آنان طلايه‌داران جبهه آگاهي و چشم بينا و زبان گوياي مردم هستند و وجدان بيدار جامعه و تصويرگر لسان مي‌باشند و سلامت فكري و فرهنگي جامعه مرهون قلم خبرنگاران است. البته كساني مي‌توانند وارد عرصه پرمخاطره خبرنگاري شوند كه داراي شم خبري ، نگاه موشكافانه ، دقيق و امانت‌دارانه باشند و باپرهيز از احساسات و سلايق در انتشار رويدادهاي صحيح بدون اغراق و امانت‌داري كامل تلاش نمايند.


ضروري بود ضمن گراميداشت سالروز شهادت محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ، روز خبرنگار را خدمت قلم فرسايان و خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رساني تبريك و تهنيت عرض نموده ، از خدمات و زحمات بي شائبه آنان تشكر و قدرداني و از خداوند متعال موفقيت روزافزون را براي همه خبرنگاران مسئلت مي نمايم.


سيدمحمدرضا مدرسي
نماينده مردم در چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر يزد





فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها