نمایش نمایش

ID : 19122177

«دوستی خاله خرسه» در حق منتخب مردم تهران


شاید کم و بیش در سطح شهر بنرهای تبلیغ سفر رئیس جمهور به شهر یزد را دیده باشید. یکی از این بنرها طراحی عجیبی دارد و مدعی است روحانی به «شهر عارف» می آید.

عصر فرهنگ؛ «اگر میخواهید کسی را تخریب کنید کافیست از او بد دفاع کنید». همه این اصل را قبول دارند. چه خوانندگان این متن و چه کسانی که به اسم ستاد مردمی قصد تخریب دکتر عارف را داشته اند.
شاید کم و بیش در سطح شهر بنرهای تبلیغ سفر رئیس جمهور به شهر یزد را دیده باشید. یکی از این بنرها طراحی عجیبی دارد و مدعی است روحانی به شهر عارف می آید.

 


شهروندان یزدی بلافاصله بعد از دیدن این بنر چند سوال برایشان مطرح می شود. یزد کِی شهر عارف شد؟ عارف کِی در یزد حضور داشته و برای یزد چه کاری کرده است؟ یزد شهر صدوقی ها و مدرسی ها نیست و شهر عارف است؟ کاری که طراحان بنر با این دوستی به سبک «خاله خرسه» کردند کمتر از تخریب نیست. (نگین بودن روحانی هم همینطور)
در ثانی مردم دارالعباده و دارالعلم یزد، شهر قنات و قنوت و قناعت، اولین شهر خشت خام و دومین شهر باستانی جهان با سابقه درخشانی که دارند نیازی به بنرهای تبلیغاتی اشخاص بی شناسنامه ندارند! مردم یزد قطعاً در مراسم استقبال از رئیس جمهور منتخب شرکت می کنند و نیازی به تبلیغات و هدر رفت هزینه های هنگفت از سوی ستادی که ادعا می شود مردمی است و هیچ کس نمی داند کجاست و از کجا هدایت می شود و پول هایش را چطور تامین می کند نمی بینند.
طراحان چنین بنرهایی اگر واقعاً دغدغه رونق مراسم استقبال از رئیس جمهور را داشتند ساعت استقبال را در بنر درج می کردند! وعده ما دوشنبه ساعت 9 میدان امیرچخماق.
احمد مطهریان
 



 
 





فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها