نمایش نمایش

ID : 13302757
امام جمعه بهاباد:

اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی و اطلاعاتی کشور جاسوسی شود


دهقانی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته‌ای باید مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد، گفت: به‌هیچ عنوان اجازه زیاده‌خواهی به مستکبران و 1+5 را نمی‌دهیم. اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی و اطلاعاتی کشور توسط غرب بازدید به عمل آید.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از  یزد رسا، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) به هفته جوان اشاره کرد و گفت: حساس‌ترین و مهم‌ترین زمان عمر انسان زمان جوانی است و جوانان ما باید مراقب باشند تا از مسیر حق بیرون نرفته و نگذارند شیاطین و جن و انس آنها را به بیراهه بکشانند.

وی با بیان این مطلب که باید جشن‌هائی با شکوه در روز ولادت این حضرت برگزار شود، از والدین خواست توجه ویژه‌ای نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا گرفتار آسیب‌های جامعه نشود.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر رعایت خطوط قرمز توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکید کردند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد : مقام معظم رهبری در این دیدار تکیه شان بر این  است که معیار مواضع نمایندگان باید فرمایشات و وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) باشد زیرا در عمل باید نشان بدهیم پیرو خط امام و رهبری هستیم.

دهقانی با بیان این جمله از امام که فرمودند وضعیت فعلی افراد را باید بررسی کنیم و ببینیم خوب است یانه افزود : باید بررسی شود و دید که آیا این افراد به اصول و مواضع ارزشها و انقلاب پای بند هستند یا نه در این رابطه باید نگاه ما به داخل نظام و تقویت نیرو های خودمان باشد

دهقانی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته‌ای باید مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد، گفت: به‌هیچ عنوان اجازه زیاده‌خواهی به مستکبران و 1+5 را نمی‌دهیم.

امام جمعه بهاباد با اشاره به برخی سخنرانی‌ها در ارتباط با بازدید از مراکز نظامی و اطلاعاتی، گفت: اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی و اطلاعاتی کشور توسط غرب بازدید به عمل آید.

دهقانی ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج) که این روز به عنوان هفته  سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است بیان کرد: این افراد، خدمات و زحمات بسیار زیادی را دارند، شبانه‌روز بدون وقفه مشغول به خدمت رسانی هستند

امام جمعه بهاباد عملکرد وزارت اطلاعات را ستود وازنیروهای خدوم و سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات در برقراری نظم و امنیت در کشور تقدیر کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد گفت: این قیام در واقع چهره واقعی و ظالمانه رژیم پهلوی و شاه خائن و ظالم را بر ملا کرد.

حجت الاسلام دهقانی  افزود: البته برای برپایی این قیام تاریخی و خونین مردم، زمینه ها و مقدماتی از قبل وجود داشت و باعث دستگیری امام در شب 15 خرداد شد.

وی همچنین به 14 خرداد سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت : امام راحل در زمان حیات پر برکت خویش سراسر ایثار و شهادت و خدمت بود و نمادی از خدمت به مردم و جامعه بود.

امام جمعه بهاباد تجلیل از امام راحل را حرکت در راه آرمان ایشان دانست و گفت : همه باید در هرچه باشکوهتر برگزار کردن سالگرد ارتحال و زنده نگه داشتن راه و روش امام (ره ) تلاش کنیم.

حجت الاسلام دهقانی تبعیت از رهبرمعظم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه با درایت خود جامعه و نظام را هدایت کردند

حاشیه های نماز جمعه این هفته بهاباد جمع آوری صدقات و خیرات برای سلامتی امام زمان (عج) توسط کمیته امداد امام خمینی ره و همچنین امضاء طوماری توسط بسیجیان و افشار مختلف مردم تحت عنوان "گزاره برگ ملی هسته ای " در خصوص رعایت اصول شش گانه در مذاکرات هسته ای بود که مورد امضاء  نمازگزاران بهابادی قرارگرفت.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها