نمایش نمایش

ID : 13048941
اعتراض مردم بافق مصاحبه استاندار یزد؛

اظهارنظر استاندار یزد پیرامون کارگروه مطالبات مردمی با شعار سال همخوانی ندارد


با توجه به اینکه امسال به نام سال همدلی و همزمانی ملت و مردم نامگذاری شده است ازاستاندار انتظار نمی رفت که چنین اظهار نظری را انجام دهند و چه خوب بود که قبل از هرگونه ابراز نظر در این خصوص صورتجلساتی که توسط خود ایشان و معاون سیاسی امنیتی امضا شده است را بازنگری می کردند.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از بافق خبر، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر و کارگروه به منظور اعتراض به مصاحبه اخیر استاندار در خصوص کارگروه در دفتر امام جمعه حضور یافتند.

 

عباسی، سخنگوی شورا در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در حاشیه مصاحبه جناب آقای استاندار در خصوص ۱۵ درصد سهام سنگ آهن و غیر قانونی قلمداد کردن کارگروه مطالبات مردمی، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر و کارگروه به منظور اعتراض به این مصاحبه با امام جمعه دیدار کرده و از وی خواستند که فضای شهر و واقعیت هایی که در شهر می گذرد را به مسئولین امر و به خصوص استاندار منعکس نمایند.

 

 

DSC00942 [shora]

 

عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال به نام سال همدلی و همزمانی ملت و مردم نامگذاری شده است ازاستاندار انتظار نمی رفت که چنین اظهار نظری را انجام دهند و چه خوب بود که قبل از هرگونه ابراز نظر در این خصوص صورتجلساتی که توسط خود ایشان و معاون سیاسی امنیتی امضا شده است را بازنگری می کردند.

 

DSC00946 [shora]

 

وی در پایان افزود: وجود کارگروه برای بافق به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر می باشد و ما پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

منبع: سایت اطلاع رسانی شورای شهر بافق



فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها