نمایش نمایش

ID : 12531563
صبح امروز، صورت گرفت

افتتاح یک پروژه خیرساز در آموزشگاه استثنایی دخترانه رشد


مراسم افتتاح پروژه خیرساز کارگاه های آموزشی آموزشگاه استثنایی دخترانه رشد صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار عصر فرهنگ، مصطفی پایدار، در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، گفت: اداره آموزش و پرورش استثنائی یزد با دارا بودن 31 آموزشگاه 200 دانش آموز استثنائی را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

 

وی، ادامه داد: ما معتقدیم این دانش آموزان بهشتیان روی زمین هستند و معتقدیم خدمت به این ها افتخار بزرگی است. ما به چشم خود شاهد بودیم که خدمت به این عزیزان چه برکات بزرگی برای ما داشته است.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد، اضافه کرد: آموزشگاه استثنایی دخترانه رشد مخصوص گروه کم توان ذهنی دختر، از سال 84 به بهره برداری رسیده است. در سال 92 ضرورت تقویت این بنا احساس شد. کمبودهایی وجود داشت که با رایزنی ها و تلاش همکاران و همت خیرین محترم امروزپروژه خیر ساز کارگاه و آشپزخانه به بهره برداری خواهد رسید.

 

گفتنی است صبح امروز 3 کارگاه خیاطی و آشپزخانه و سالن غذاخوری با زیربنای 300 متر مربع به همت خیرین مدرسه ساز به مجموعه فضای آموزشی آموزشگاه دخترانه رشد اضافه شد.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها