نمایش نمایش

ID : 33068063
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

انقلاب گرد و غبار را از چهره اسلام ناب زدود


سردار جمیری گفت: انقلاب ما گرد و غبار را از چهره اسلام ناب زدود، آن هم در زمانی که برخی میخواستند اسلام را ناکارآمد جلوه دهند و می گفتند اسلام جوابگوی نیازهای جامعه امروز نیست.

به گزارش عصر فرهنگ؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در یادواره شهدای سرو و ارنان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: عمر کوتاه حضرت زهرا(س) سر شار از خیر و برکت بود. بسیاری گمان می کنند برای الگو شدن باید عمر طولانی داشته باشند تا بتوانند به درجات عالی برسند، اما ایشان ثابت کردند در عمر کوتاه هم می توان به الگویی برای مردان و زنان در طول تاریخ بشریت تبدیل شد.

سردار فتح‌الله جمیری بیان داشت: در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان ما همین راه را رفتند. دیدیم جوانان و نوجوانان ما توانستند به الگویی تاریخی تبدیل شوند، این ها ارزش های اسلام عزیز است.

وی افزود: خدا را شاکریم که این راه همچنان پر رهرو است و شهید حججی ها همچنان این راه را طی می کنند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب ما گرد و غبار را از چهره اسلام ناب زدود،  آن هم در زمانی که برخی میخواستند اسلام را ناکارآمد جلوه دهند و می گفتند اسلام جوابگوی نیازهای جامعه امروز نیست، در زمانی که برخی از مسلمان بودن خود خجالت می کشیدند و درکی از اسلام ناب محمدی نداشتند. در آن مقطع حساس تاریخی و در دوران رژیم پهلوی این انقلاب شکل گرفت و مقدمه ساز پیروزی های بزرگی شد که اکنون شاهد آن هستیم.

سردار جمیری مسئولیت اصحاب رسانه برای معرفی انقلاب و ظلم دوران پهلوی را سنگین دانست و عنوان کرد: دوران ستم شاهی یک دوران تاریک در تاریخ ایران اسلامی است و لازم است که برای جوانان تبیین شود.

وی افزود: امروز برخی به دنبال تطهیر شخصیت های منفور رژیم پهلوی هستند. اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید همانطور که آنها در دوران دفاع مقدس به خوبی عمل کرده و ارزش ها را حفظ کردند، ما هم باید ادامه دهنده راه آن ها در جنگ نرم پیش رو باشیم.

جمیری تاکید کرد: خیلی از جوانان ما اطلاع دقیق و روشنی از آن دوران تاریک ندارند که وظیفه و ما رسانه ها است که این حقایق را برای آنها بازگو کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: نباید فراموش کنیم زمانی آمریکایی ها بر این کشور حاکم بودند و خود را صاحب مال، جان و ناموس مردم ایران می دانستند و جنایات بسیاری در این کشور انجام دادند.

وی گفت: خدا را شاکریم که از دوران ستم شاهی گذر کردیم و امروز انقلاب ما در معادلات جهانی به جایگاهی ویژه رسیده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: فتح الفتوح امام خمینی(ره) تربیت جوانانی بود که به خوبی هدایت شدند و راه صحیح را در پیش گرفته و در این راه حتی از بذل جان خود نیز ابایی نداشتند.

این مقام مسئول بیان داشت: البته یک سری مشکلات وجود دارد که بخشی از آن ناشی از شیطنت دشمنان است و برخی نیز به سوء مدیریت ها باز می گردد اما در برابر این انقلاب ارزشمند پرداختن بیش از حد به این موارد مغرضانه است. باید قدردان نعمت ها و دستاوردهای انقلاب باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم در مسیر و راه شهدا برای توسعه و آبادانی کشور قدم برداریم.

انتهای پیام/






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها