نمایش نمایش

ID : 10937899
خانه ای کنار ابرها به اشکذر رسید

اکران فیلم کارگردان اشکذری در زادگاهش


به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها به نویسندگی و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری در زادگاهش اکران می شود.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر، هادی ملانوری سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: خانه ای کنار ابرها سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و تا کنون افتخاراتی چون کاندیدا سیمرغ بهترین فیلم در بخش نگاه نو جشنواره سی و دوم فجر ، کاندیدا بهترین فیلم نامه در بخش نگاه نو جشنواره سی و دوم، دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه در بخش نگاه نو جشنواره سی و دوم و دریافت پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را کسب کرده است.


وی افزود: خانه‌ای کنار ابرها، قصه‌ای متفاوت از دهه 60 را روایت می‌کند و داستان آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که باعث تغییر روند زندگی این دو نفر می شود و اتفاقاتی پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد.


گفتنی است این فیلم یکشنبه و دوشنبه هفته 19 و 20 بهمن ماه 93 ساعت هجده و سی دقیقه درسالن خاتم الانبیاء اشکذر اکران می شود.

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها