نمایش نمایش

ID : 12002593

آیا گلکسی اس ۶ اج هم مشکل خم شدن دارد؟ +فیلم


به تازگی یک شرکت بیمه آمریکایی سه دستگاه گلکسی اس ۶ اج، آیفون ۶ پلاس و HTC One M9 را در برابر یکدیگر قرارداده و استحکام آن ها در برابر خم شدن را به چالش کشیده است.

به گزارش عصر فرهنگ، به تازگی یک شرکت بیمه آمریکایی سه دستگاه گلکسی اس ۶ اج، آیفون ۶ پلاس و HTC One M9 را در برابر یکدیگر قرارداده و استحکام آن ها در برابر خم شدن را به چالش کشیده است.

 

در این آزمایش، شرکت SquareTrade از دستگاهی به نام BendBot استفاده می کند که توسط آن به میزان مختلف می توان به محصولات فشار وارد آورد.

 

در این چالش، آیفون ۶ پلاس قبل از خم شدن، به میزان ۱۱۰ پوند، فشار را تحمل می کند. این دستگاه زمانی کاملا می شکند که نیروی وارد شده به آن به ۱۷۹ پوند می رسد.

 

اما در سوی دیگر گلکسی اس ۶ اج، عملکری نا امید کننده دارد. این دستگاه وقتی که نیروی ۱۱۰ پوندی به آن وارد می شود، با شکستگی نمایشگر کنارش مواجه می شود و بر خلاف آیفون، دچار آسیب جدی می شود.

 

در مجموع به نظر می رسد که آیفون مقاومت بیشتری را نسبت به فشار از خود نشان می دهد، چرا که گلکسی اس ۶ اج وقتی نیرویی معادل ۱۴۹ پوند به آن وارد می شود، به صورت کامل می شکند.

 

در نهایت One M9، نسبت به خم شدن تا فشار ۱۲۰ پوند مقاومت می کند. اما پس از آن به علت آسیبی که به دکمه Power وارد می شود، به کل کارایی خود را از دست می دهد.

 

در ادامه مطلب می توانید ویدیو این آزمایش را مشاهده نمایید.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها